Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@15:22:09 GMT

امنیت کشور در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۰۷۳۰

امنیت کشور در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه امنیت کشور در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: امیدواریم مردم به منظور حفظ امنیت کشور به میدان بیایند و با انتخاب فرد اصلح انتخاب های گذشته خود را جبران کنند.

حجت الاسلام «مجید نصیرایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: امروزه انقلاب اسلامی نیاز دارد تا بدون هیچ وابستگی به قدرت های شرق و غرب به یک الگوی بزرگ برای همه ملت های جهان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم طبس،‌ فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس در ادامه بیان کرد: ایران اسلامی نباید هیچ وابستگی به قدرت های جهان داشته باشد و باید روی پای خود بایستد و در بخش های مختلف پیشرفت کند و به افتخارات بزرگی دست یابد.

 

ایران اسلامی؛ الگوی ملت های آزادی خواه جهان

وی با بیان اینکه ایران اسلامی علی رغم وجود تحریم ها، مشکلات و فشارها توانست به یک کشور پیشرفته و نمونه تبدیل شود، افزود: ایران اسلامی نه سلطه را می پذیرد و این چنین کشوری همواره مورد رصد دشمنان و جهانیان قرار دارد.

 

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به الگویی برای کشورهای تحت سلطه غرب تبدیل شده است، ادامه داد: نظام ایران اسلامی به یک الگوی عملی برای ملت های آزادی خواه دنیا تبدیل شده است و نخبگان این کشورها تلاش می کنند تا راه ملت ایران را طی کنند و گرایش به سمت ایران اسلامی هر روز پر رنگ تر می شود.

 

نماینده مردم طبس،‌فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس در ادامه بیان کرد: آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی هر روز در حال منفورترشدن بین ملت های آزادی خواه جهان هستند.

 

امنیت ایران اسلامی در گرو حضور مردم در صحنه های مختلف

وی به دلایل موفقیت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مهم ترین دلیل موفقیت انقلاب اسلامی بحث حضور مردم در صحنه های مختلف است و مردم همواره نظام را از خود می دانند و پشت آن ایستاده اند و انقلاب اسلامی را از خود می دانند.

 

نماینده مردم طبس،‌ فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس ادامه داد: دشمنان نظام با اجرای توطئه ها، تحریم ها و ترورها و تهدیدها نتوانستند کاری را از پیش ببرند و اگر مردم پشت نظام را خالی کنند قطعا نظام آسیب خواهید دید.

 

وی با تاکید بر اینکه اگر مردم پشتوانه نظام نباشد امنیت ایران اسلامی به خطر می افتد، افزود: اگر مردم نباشند دشمنان می توانند تهدیدهای خود را عملی کنند و به اهداف خود دست یابند.

 

حجت الاسلام نصیرایی در ادامه بیان کرد: اگر فاصله بین نظام و ملت بیشتر شود قطعا فشارهای دشمنان بر کشور و ملت افزایش خواهد یافت و تهدیدهای امنیتی روز به روز بیشتر می شود.

 

نماینده مردم طبس،‌ فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس با بیان اینکه لازمه پیشرفت و توسعه و آبادانی داشتن امنیت است، ادامه داد: اگر امنیت کشور دچار مسئله شود قطعا شرط اساسی برای پیشرفت از بین خواهد رفت و کشوری که امنیتی نداشته باشد در آن سرمایه گذاری رخ نمی دهد.

 

وی با اشاره به نقش و اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: بحث حضور حداکثری مردم در انتخابات برای تقویت و محکم کردن پایه های امنیت کشور بسیار اهمیت دارد.

 

حجت الاسلام نصیرایی ادامه داد: ثابت شده است که افکار و دولت های مختلفی با خواست مردم روی کار آمده اند و هر جا انتخاب خوب و قوی رخ داده است شاهد اجرای برنامه های خوبی بودیم و اگر اکنون آسیب و مشکلاتی وجود دارد باید انتخاب های گذشته را با انتخاب خوب جبران کنیم.

 

لزوم توجه مردم به ویژگی های انتخاب اصلح جهت حل مشکلات کشور

نماینده مردم طبس،‌ فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس با بیان اینکه مردم به کسی رای بدهند که قدرت تحول و روحیه ضد فساد داشته باشد، افزود: انتخاب اصلح کسی است که اهل کار و تحرک و کار جهادی باشد و مردم باید این خصوصیات را بین نامزدها بررسی کنند.

 

وی بیان کرد: مشکلات امروز به دلیل عدم تحرک، نداشتن مدیریت میدانی، توجه نکردن به نظر کارشناسان، عدم توجه به ظرفیت های داخلی و هدر دادن وقت کشور برای کمک گرفتن از بیگانگان است و مردم باید به فردی رای بدهند که این خصوصیات را نداشته باشد و بتواند مشکلات را با کمک جوانان و توانمندی های داخلی حل کند.

 

حجت الاسلام نصیرایی در پایان با اشاره به اینکه انتخاب اصلح کسی است که به فکر مردم و نظام باشد، ادامه داد: مردم برای انتخاب نامزد مورد نظر خود به بررسی کارنامه های مدیریتی افراد بپردازند و ببینند چه کسی روحیه جهادی دارد و اهل فعالیت و تلاش است و به ظرفیت های داخلی کشور نگاه دارند و امیدی به بیگانگان ندارند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات امنیت انتخابات سرایان و بشرویه در مجلس حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم طبس مردم در انتخابات انقلاب اسلامی ایران اسلامی امنیت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه شادی مردم ایران از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی

به سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و عدم واکنش صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد. همزمان با این اقدام، مردم سراسر کشور ، از این اقدام حمایت کرده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سردادند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دانش آموزان کشورمان هم  در حمایت از عملیات بامداد یکشنبه  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای کشور شعار سر دادند و با پخش شیرینی شادی کردند.

دانش آموزان مدرسه صدرای شیرازی منطقه ۱۴ تهران هم فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایجاد امنیت در کشور است
  • ادامه شادی مردم ایران از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • اجرای عدالت عامل جذب مردم به نظام است/تقدیر از عملیات وعده صادق
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • درخواست امارات برای خویشتنداری حداکثری
  • قالیباف: اگر از اسراییل غلط دیگری سر بزند، پاسخ ایران شدیدتر خواهد بود