Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@19:02:23 GMT

گفتگوی زاکانی با مردم آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۰۸۰۹

گفتگوی زاکانی با مردم آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، گفتگوی زاکانی با مردم آذربایجان شرقی در برنامه ایران سرای من ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه استانی سهند پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۲۳:۳۰ خواهد بود.

با توجه به شرایط خاص کرونایی و ممنوعیت تجمعات میدانی در مرکز استان و شهرستان‌ها و شهر‌ها، همکاران صداوسیما تلاش می‌کنند برنامه‌هایی جایگزین به جای جلسات و برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در کنار تبیین، اطلاع رسانی و آگاهی مخاطبان در موضوع انتخابات تهیه و پخش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته برنامه آقای زاکانی ۲۴ خرداد و آقای رضایی ۲۵ خرداد از شبکه سهند به روی آنتن خواهد رفت و بازپخش برنامه‌ها ساعت ۲۳:۳۰ همان روز خواهد بود.

در ۵ روز گذشته هم آقایان قاضی زاده هاشمی، مهرعلیزاده، همتی، جلیلی و رئیسی به بیان دیدگاه‌های خود از طریق شبکه استانی سهند پرداخته بودند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه استانی سهند انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهروز رحیمی در استانداری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: خوشبختانه در دولت مردمی و تا کنون بیش از سه هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت رسانی شده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت همچنین تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه‌ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان وجود دارد و مردم متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • اعلام برنامه های روز ملی گندم و نان در آذربایجان شرقی
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند