Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@16:51:39 GMT

۵۵۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی واجد شرایط رای

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۰۹۰۷

۵۵۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی واجد شرایط رای

بیش از ۵۵۰ هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛احد جمالی رئیس ستاد انتخابات این استان گفت: روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر، روستا و عشایر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امیدواریم این انتخابات با مشارکت حداکثری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از کرونا برگزار خواهد شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بر عهده دارند ادامه داد: بیش از ۵۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

جمالی تعداد رای اولی ها را حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: تمهیدات لازم در راستای برگزاری انتخابات انجام و تدارکات، پشتیبانی و اقلام مختلف تامین و تهیه شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای مناطق سخت گذر و کوهستانی استان کهگیلویه و بویراحمد خودروهای کمک دار در نظر گرفته شده است همچنین دو فروند بالگرد تقاضا کردیم که در انتخابات ۱۴۰۰ برای اخذ رای در مناطق سخت گذر به کمک ما می آیند.
جمالی تاکید کرد: در سه شهر استان کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج، دوگنبدان و باشت انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به شرایط به حساسیت در شهرستان گچساران و باشت با رایزنی های انجام شده قرا است انتخابات شوراهای شهر این دو شهر به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار شود.   رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه گچساران و باشت حساسیت لازم در خصوص امنیت سرعت و دقت این حوزه داریم.   جمالی با اشاره به اینکه حدود یک هزار شعبه اخذ رای در استان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است بیان کرد: این تعداد به منظور پیشگیری از کرونا بیش از ۱۴ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشتند تا مردم راحت بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.   وی بیان کرد: امیدوارم روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، انتخاباتی در کمال امنیت، سلامت، حفظ امانتداری با مشارکت حداکثری و در تراز نظام اسلامی داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین، ولی بهره مند، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی از امروز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه جو استان کهگیلویه و بویراحمد تحت تاثیر سامانه ناپایدار بارشی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این مدت و بیشتر از بعداز ظهر امروز در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

بهره مند اظهارکرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از امروز تا روز چهارشنبه قدری کاهش نسبی دما وجود دارد و از روز پنجشنبه دما روند افزایشی به خود خواهد گرفت.

بهره مند عنوان کرد: برای امروز تا پایان روز چهارشنبه هشدار سطح زرد صادر شده است.

وی بیان کرد: شهر لیکک و ایستگاه امامزاده جعفر با بیشینه دمای۳۱.۴ درجه سانتیگراد و سی سخت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی
  • رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • تأمین زمین ۲۳۵۴ خانوار کهگیلویه و بویراحمدی در قالب طرح جوانی جمعیت