Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه برخی پرونده‌های جنایی در ایران در سکوت خبری می‌مانند و بازتاب رسانه‌ای نمی‌یابند، گفت: پدری که مدتی پیش دختر خردسالش را ساتوری کرد، اصلاً در رسانه‌ها بازتاب پیدا نکرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری، اظهار کرد: چندی پیش در یکی از استان‌ها یک مرد، دختر ۷ ساله خود را با ساتور به ۴۰ قسمت تقسیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که اصلاً بازتاب رسانه‌ای پیدا نکرد.

وی با بیان اینکه اخبار مربوط به پرونده‌هایی جنایی تهران نسبت به سایر استان‌ها بازتاب گسترده‌تری دارد، گفت: متأسفانه علیرغم انعکاس گسترده رسانه‌ها و پرداختن به پرونده‌های جنایی به دلیل تحریک حس کنجکاوی و جذب مخاطب، پس از اینکه این دست پرونده‌ها در جریان رسیدگی و نتیجه‌گیری قرار می‌گیرد، گویی موضوع دیگر به فراموشی سپرده می‌شود و کسی دیگر به آن نمی‌پردازد. یا از من نوعی یا کارشناس سوال نمی‌شود که علت و ریشه این مسئله چیست؟ یا به این محورها پرداخته نمی‌شود که «پیامدها و تأثیرات منفی نشر گسترده این سوژه‌های جنایی بر افکار عمومی و جامعه به لحاظ روانشناختی یا جامعه‌شناختی چیست؟»

رئیس پلیس آگاهی ناجا اضافه کرد: وقتی فردی به پلیس مراجعه می‌کند، برای ما فرقی نمی‌کند او وابسته به یک نهاد و جایگاه خاصی باشد. ما خود را خادم همه مردم می‌دانیم و در عمل هم اثبات کرده‌ایم.

سردار قنبری ادامه داد: یک نکته که وجود دارد، گویی پرونده‌های مربوط به اشخاص معروف بازتاب بیشتری پیدا می‌کند و این باعث می‌شود شائبه‌هایی در مورد روند پیگیری از سوی پلیس برای شهروندان پیش آید. به طور مثال در پرونده‌ای که اتفاقاً یکی از ورزشکاران مالباخته بود، همزمان با آن پرونده، ۴۰ مورد سرقت دیگر از سارق مورد نظر کشف شد، اما هیچ رسانه‌ای به این موضوع نپرداخت.

رئیس پلیس آگاهی ناجا اضافه کرد: برخی مواقع رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای جذب مخاطب بیشتر روی پرونده‌های مربوط به هنرمندان و افراد مشهور مانور گسترده‌تری می‌دهند.

کد خبر 500386

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس آگاهی ناجا هولناک ترین قتل های خانوادگی مجازات قتل عمد چیست شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| قاب احساسی و متفاوت جنیفر لوپز با دخترش

آفتاب‌‌نیوز :

جنیفرلوپز( زادهٔ ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) که با لقب جِی.لو (J.lo) نیز شناخته می‌شود، خواننده، بازیگر آمریکایی است.

او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۹۸۶ شروع کرد و در سال ۱۹۹۷ اولین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا تجربه کرد که نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

همسر او بن افلک بازیگر معروف هالیوود است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • رسانه‌ها با افکار عمومی در ماجرای غزه چطور رفتار کردند؟
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به اتهامات اقتصادی و ماجرای قطع 4000 درخت هیرکانی + عکس
  • ماجرای قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی چه بود؟
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • بازتاب معنویت و فرهنگ در آیین‌های نوروزی استان مرکزی
  • عکس| قاب احساسی و متفاوت جنیفر لوپز با دخترش
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • عکس| خوش‌گذرانی نانسی عجرم با ۳ دخترش