Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:34:15 GMT

روند ترزیق واکسن کرونا در زنجان روند خوبی را طی می کند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۰۹۱۷

روند ترزیق واکسن کرونا در زنجان روند خوبی را طی می کند

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان زنجان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، افزود: در استان زنجان روند ترزیق واکسن کرونا به خوبی جلو می‌رود.

وی اظهار کرد: در استان آمادگی لازم وجود دارد تا به محض ورود واکسن‌های جدید در اسرع وقت، دوزهای بعدی نیز تزریق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه برای تزریق دوزهای بعدی در سطح شهرستانها نیز اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: براساس گروههای سنی واکسیناسیون طبق برنامه ریزی های انجام می‌شود.

قزلباش تاکید کرد: طی مدت واکسیناسیون، عوارض شدیدی با تزریق واکسن در استان مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه در سطح کشور سامانه‌ای برای ثبت عوارض واکسن ایجاد شده است، ابراز داشت: علت بروز فردی که عوارض داشته به صورت روزانه در آن ثبت می‌شود.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: زنجان در مورد دستورالعمل ابلاغی برای برگزاری انتخابات جزو استان‌هایی است که حتی قبل از پروتکل‌های کشوری، پروتکل‌های بهداشتی مدون و بسیار خوبی را آماده کرده است.

قزلباش گفت: در کمیته‌های فرماندهی استان نیز برای مقابله با کرونا هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

وی تصریح کرد: آمادگی لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در استان وجود دارد و نظارت‌ها در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط ارگان‌های مختلف برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات انجام خواهد گرفت.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه واکسن‌های جدید وارد کشور شده و در حال توزیع است، گفت: استان زنجان، مرکز تامین و توزیع واکسن شمالغرب است و به زودی واکسن‌ها را تحویل می‌گیرد.

کد خبر 5234195

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا سعید جلیلی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: در راستای مقاوم سازی طیور بومی و روستایی علیه بیماری نیوکاسل و پیشگیری از گسترش بیماری به واحد‌های صنعتی پرورش طیور عملیات واکسیناسیون در مناطق پرتراکم و در معرض خطر با استفاده از واکسن تولید داخل موسسه رازی انجام شد.

دکتر متقی افزود: در این طرح از اسفند سال ۱۴۰۲ تا فرودین ۱۴۰۳ مقدار ۲۰ هزار دز واکسن نیوکاسل مقاوم به حرارت مصرف شد.

او گفت:نیوکاسل بیماری ویروسی با قدرت سرایت و تلفات بسیار بالا همراه با علایم تنفسی – گوارشی و عصبی است که در طیور بومی و صنعتی تلفات وسیعی ایجاد می‌ کند.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد