Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تنها ۴ روز دیگر تا برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا باقی مانده است و تلاش نامزد‌ها برای تشریح برنامه‌های خود و اقناع مردم هر روز پرحرارت‌تر می‌شود. تب و تابی که هرچه به ۲۸ خرداد نزدیک می‌شویم، بیشتر و بیشتر می‌شود و در تبلیغات هم رنگ و روی خاصی به خود می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش شعب اخذ رأی در نهبندان

بیکی فرماندار نهبندان در نشست شورای اداری شهرستان گفت: تعداد شعب اخذ رأی در این شهرستان از ۸۴ شعبه به ۹۹ شعبه افزایش یافته تا سلامت مردم تضمین شود چرا که سلامت رأی‌دهندگان مانند برگزاری انتخابات مهم است.

او با بیان اینکه انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲ نقطه شهری و ۱۰۱ نقطه روستایی نهبندان برگزار می‌شود افزود: فرصتی را امسال فراهم کردیم که نامزد‌های شورا‌ها در شهر‌ها برنامه‌های خود را به مردم اعلام کنند.

بیکی اظهار کرد: در انتخابات شورا‌های شهر این گونه نیست که قوم‌گرایی و قبیله‌گرایی ما را به توسعه برساند بلکه باید مسیر توسعه شهر و شهرستان را از راه توجه به نخبگان و معتمدان واقعی مردم دنبال کنیم.

فرماندار نهبندان با تأکید بر اینکه باید مجریان انتخابات بی‌طرفانه عمل کنند تصریح کرد: در راستای تأمین امنیت و سلامت و برگزاری هرچه بهتر انتخابات، دستگاه‌های اجرایی امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات بگذارند.

بیشتر بخوانید

از تب و تاب وعده های انتخاباتی در فضای مجازی تا تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات

او ادامه داد: همواره میانگین مشارکت مردم شهرستان نهبندان در انتخابات از سطح کشور بالاتر بوده است که در ۲۸ خرداد امسال هم باید این اتفاق تکرار شود.

۷ صبح ۲۸ خرداد ماه، آغاز فرآیند رأی گیری انتخابات

ملانوری استاندار خراسان جنوبی در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه تمام برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و در امنیت کامل انجام شده است گفت: تمام برنامه ریزی‌های لازم برای رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا و سلامت مردم و عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی اندیشیده شده است.

او با اشاره به اینکه حضور فعال و مقتدرانه تمام عوامل برگزاری انتخابات از هم اکنون تا پایان شمارش آراء ضروری است افزود: با توجه به اینکه اخذ رأی رأس ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد آغاز می‌شود، باید برنامه ریزی شود تا شروع فرآیند به صورت دقیق و به موقع و سریع انجام شود.

خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه بیش از ۲۴ هزار نفر در استان به عنوان عوامل اجرایی، آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه هستند گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مبنی بر افزایش شعب اخذ رأی، در روز ۲۸ خرداد تعداد هزار و ۲۴ شعبه در سطح استان دایر خواهد شد.

او افزود: با توجه به شرایط رنگ بندی استان، این بستر فراهم است که مردم با اطمینان خاطر برای مشارکت در این امر سرنوشت ساز حضور پیدا کنند.

خوش خبر بیان کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی در سطح استان منسجم شده اند و تمام ظرفیت‌های موجود استان برای برگزاری انتخاباتی در تراز ایران اسلامی آماده است.

رقابت ۲۴ نامزد در انتخابات شورای شهر قاین

کریمی فرماندار شهرستان قاین گفت: امسال در جهت رفاه حال مردم و جلوگیری از تجمع و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی، تعداد صندوق‌های أخذ رأی در شهرستان قاین افزایش یافته است.

او افزود: در دوره قبل انتخابات در شهرستان قاین، ۱۱۴ شعبه أخذ رأی داشته‌ایم که در این دوره به ۱۲۷ شعبه افزایش پیدا کرده است.

کریمی در زمینه انتخابات شورای شهر اظهار کرد: در شهر قاین ۲۴ نامزد انتخابات شورا‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند و در شهر‌های اسفدن، آرین شهر، نیمبلوک و خضری نیز ۱۱ تا ۱۳ نامزد حضور دارند.

درخواست تعویض شناسنامه اصلی تا ۴۸ ساعت قبل از انتخابات

 مهرآور مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۸ خرداد مهلت درخواست شناسنامه المثنی به پایان رسیده است، گفت: تا اطلاع ثانوی درخواست شناسنامه المثنی ثبت نمی‌شود و تنها افراد دارای شناسنامه مخدوش و آب خورده می‌توانند برای تعویض شناسنامه اصل تا ۴۸ ساعت قبل از انتخابات اقدام کنند.

او افزود: ادارات ثبت احوال در این هفته هر روز دایر بوده و روز پنجشنبه ۲۷ خرداد تا ساعت ۱۶ و در روز انتخابات (۲۸ خرداد) تا ساعت ۲۰ آماده خدمات رسانی و تحویل شناسنامه و کارت ملی‌های درخواست شده از قبل، هستند.

مهرآور با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت نیز در این هفته موظف به خدمات دهی و تحویل شناسنامه‌های آماده شده هستند، عنوان کرد: این دفاتر در روز انتخابات نیز خدمات ارائه می‌کنند و متقاضیانی که در این دفاتر درخواست داده اند می‌توانند شناسنامه و کارت ملی خود را تحویل بگیرند.

نقل های انتخاباتی در فضای مجازی

شنیده‌های مجازی خبر از آن می‌دهند که تعدادی از کاندید‌اهای شورای شهر بشرویه در مساجد این شهرستان جلساتی برگزار می‌کنند.

تعدادی از کاندید‌اهای شورای شهر فردوس نیز به مناظره با یکدیگر پرداختند و کلیپ‌های مناظره را در فضای مجازی پخش کردند.

یکی از کاندید‌اهای شورای شهر سربیشه نیز نوشت: به طعم بستنی و شربت رأی ندهید و هوشمندانه رأی دهید.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها برگزاری انتخابات انتخابات شورا شعب اخذ رأی شورای شهر ۲۸ خرداد شورا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  حجت الاسلام یعقوبی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با اشاره به اینکه انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، گفت: بر اساس جدول زمان بندی، زمان برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قبل از زمان شروع رسمی تبلیغات ممنوع است، افزود: تبلیغات به صورت مجازی و حقیقی در تمامی سایت‌ها و فضای اینترنت قبل از آغاز رسمی تبلیغات ممنوع است و با تخلفات این حوزه برخورد قانونی می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی مهلت قانونی تبلیغات نامزد‌ها را به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • ظرفیت پست برق فوق توزیع شوشتر افزایش یافت
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • درخواست «مهریه» یک ماه بعد از ازدواج
  • زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم