Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : آمار مجموع داوطلبان انصرافی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه تاکنون به ۶۳ نفر رسیده است در این دوره از انتخابات ۱۶۰ داوطلب برای حضور در ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او گفت : ۲ نفر از داوطلبان که صلاحیت آن‌ها تایید شده بود مراتب انصراف خود را از ادامه حضور در لیست نامزد‌ها و رقابت در عرصه انتخابات را به صورت مکتوب به فرمانداری اعلام کردند.

 فرماندار کرمانشاه افزود: از مجموع ۳۱۲ نفر داوطلب شورای اسلامی شهر‌های کرمانشاه، کوزران، ماهیدشت، هلشی و قلعه ۲۳۶ نفر تایید نهایی شدند.

وجود یک‌میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ نفر واجد شرایط رای دادن در کرمانشاه

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: یک‌میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ نفر واجد شرایط رای دادن در استان داریم.
بیش از یک‌میلیون و ۵۷۷ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در کرمانشاه داریم

 جلیل بالایی گفت: در این ایام در مرحله تبلیغات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا هستیم و تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

او افزود: یک‌میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمانشاه داریم که ۳۴ هزار و ۱۹ نفر رای اولی هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه با بیان اینکه یک‌هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رای در استان داریم، افزود: حدود ۴۰ هزار نفر برای برگزاری انتخابات سازماندهی شده‌اند.

او با اشاره به وجود ۹ هزار و ۵۰۰ نامزد انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سطح استان، گفت: نگرانی برای برگزاری انتخابات در استان وجود ندارد و فضای مناسب برای رأی دادن مطمئن مردم وجود دارد .

مشارکت نزدیک به ۲ هزار نفر در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان گیلانغرب

فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه نزدیک به ۲ هزار نفر در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان مشارکت دارند، گفت: آمادگی برگزاری انتخابات پرشور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح شهرستان را داریم.

کورش محمودیان افزود: براساس روزشمار انتخابات تا بدین لحظه پیش رفته‌ایم و تمامی اقدامات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات پرشور در سطح شهرستان فراهم شده است.

او با بیان اینکه نزدیک به ۲ هزار نفر در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در گیلانغرب مشارکت دارند، ادامه داد: ۷۳۸ داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، انتخابات را در شهرستان گرم می‌کنند .

امروز همه نگاه‌ها به حضور مردم در انتخابات است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز همه نگاه‌ها به حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد است، لذا همه باید همچون یک ستاد انتخاباتی دیگران را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم.

سردار بهمن ریحانی از انتخابات به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی یاد کرد و افزود: به هیچ عنوان نباید به انتخابات به عنوان یک رقابت حزبی و سیاسی معمولی نگاه کنیم، چون انتخابات نه یک رقابت عادی سیاسی، بلکه یک رزمایش بزرگ ملی است.

ریحانی افزود: امروز همه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در تلاشند تا هر طور شده نگذارند ملت ایران پای صندوق‌های رای حاضر شوند، در حالیکه همه عزت نظام به حضور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و در صدر آن‌ها شرکت در انتخابات است.

رئیس جمهور منتخب زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: رئیس جمهور منتخب باید زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب شود.

پرویز توسلی زاده با اشاره به اهمیت حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات، گفت: حضور گسترده در انتخابات زمینه ساز اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی خواهد بود، لذا تک تک ما وظیفه داریم در انتخابات حضور پرشور و آگاهانه داشته باشیم.

شرکت در انتخابات حق است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیفی مسئولیت آور، چون در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت چهار ساله کشور به یک نفر سپرده می‌شود.

شمس الله جلیلیان راه برخوردای از یک کشور مقتدر را حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات عنوان کرد و افزود: در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت چهار ساله کشور در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... به یک نفر سپرده می‌شود، لذا با توجه اختیارات بالای رئیس جمهور حضور پرشور و آگاهانه در این انتخابات ضرورت دارد.

هدف دشمنان دلسرد کردن ما از حضور در پای صندوق‌های رای است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: همه هدف دشمنان این است که ما را از حضور در پای صندوق‌های رای دلسرد کنند.

مجید یزدان پناه گفت: باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای بار دیگر به دشمنان ثابت کنیم مدافع آرمان‌های اسلام و انقلاب هستیم.

یزدان پناه افزود: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای مشت محکم دیگری بر یاوه گویی‌های دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی داوطلبان انتخابات نفر واجد شرایط رای دادن حضور پرشور و آگاهانه پای صندوق های رای استان کرمانشاه گفت برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترکیب نمایندگان مجلس اصفهان در مجلس دوازدهم مناسب است، گفت: برآورد ما از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است و امیدواریم به سمت انقلابی‌تر شدن گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین بانکی پور شامگاه چهارشنبه _هشتم فرودین _در نشست نوروزی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) اظهار کرد: خوشبختانه شاهد انتخابات پرشوری در سال گذشته بودیم، برآورد ما از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است و امیدواریم به سمت انقلابی‌تر شدن گام برداریم، ترکیب نمایندگان مجلس اصفهان در مجلس دوازدهم مناسب است و ترکیب نمایندگان استان نیز به‌صورتی قطعی بهتر از دوره پیش است، در جمع نمایندگان این دوره روحانی و بانوان حضور ندارند و در این راستا باید توجه داشت که نقش روحانیت و بانوان در مواضع نمایندگان اصفهان حفظ شود.

وی افزود: انتخابات مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه اصفهان از بالندگی ویژه‌ای برخوردار بود و بسیار خرسندیم این این تعداد عالم مجتهد از اصفهان خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نیروهای انقلاب شرایط سختی را پشت سر گذاشت که نیاز است آسیب‌شناسی و بازسازی شود، در این انتخابات شاهد انقلابی در جریان جبهه انقلاب بودیم، که در صورتی که این اتفاق به خوبی تحلیل نشود شرایط سختی را خواهیم داشت بنابراین باید تحلیل مناسبی از این وضعیت داشت تا در انتخابات شورای شهر توفیق حاصل شود.

بانکی‌پور با بیان اینکه در حال حاضر قانون حجاب و عفاف منتظر تأیید شورای نگهبان است، گفت: ۷۰ درصد این قانون به وظایف دستگاه‌ها پرداخته است، ۳۰ درصد این قانون به برخوردهای کوتاه مدت و کنترل در جامعه پرداخته است.

وی با بیان اینکه برای کنترل موضوع حجاب ۳ راه وجود داشت ابتدا برخورد سریع، دوم انتقال به دادگاه کیفری و راه سوم جریمه است، که با توجه به جلسات متعدد قرار شد جریمه بازدارنده‌ای برای کنترل بی حجابی تصویب شود، تصریح کرد: این جریمه ۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده که این مبلغ مربوط به کشف حجاب و به صورت پوشش ساختارشکنانه در نظر گرفته شده است که طبق نظر فرماندهی کل نیروی انتظامی در صورت ابلاغ این قانون وضعیت حجاب در صورت ۲ ماه ساماندهی می‌شود، مجازات‌های اصلی این قانون مربوط به سلبریتی‌هایی که اقدام به کشف حجاب کنند و یا واردکنندگان و فروشندگان لباس‌های مستهجن است.

کد خبر 739801

دیگر خبرها

  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • محاسبات میزان حضور مردم در انتخابات مطابق روال سال‌های قبل انجام شده است + فیلم
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • شناسایی ۵ هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح‌های حمایتی مسکن
  • تاکید استاندار بر تحقق شعار سال در امر تولید و سرمایه‌گذاری