Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:47:41 GMT

دو انفجار در مسیر کاروان ائتلاف ضد داعش در شمال عراق

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۱۱۱۹

دو انفجار در مسیر کاروان ائتلاف ضد داعش در شمال عراق

یک منبع امنیتی از وقوع دو انفجار در مسیر کاروان‌های حامل تجهیزات لجستیک وابسته به ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در عراق خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شفق نیوز، این منبع امنیتی اعلام کرد، یک کاروان حامل تجهیزات لجستیک متعلق به ائتلاف ضد داعش هنگام عبور از جاده صلاح الدین هدف قرار گرفته شد و این انفجار تلفات جانی به دنبال نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر نیز یک بمب کنار جاده‌ای، هنگام عبور یک کاروان حامل تجهیزات لجستیک متعلق به ائتلاف بین‌المللی ضد داعش از جاده «الناصریه» منفجر شد و در نتیجه این انفجار سه تن از نیروهای حفاظتی این کاروان زخمی شدند که دو تن عراقی بودند و یک تن نیز تابعیت خارجی داشت.

در هفته‌های اخیر، روند حملات علیه نیروهای آمریکایی و نیروها و منافع سایر کشورهای ائتلاف ضد داعش افزایش یافته است.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این انفجارها را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق ضد داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه شکار خودرو نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، حزب الله لبنان حمله های جدیدی به مواضع اشغالگران و تجهیزات آنها انجام داد.

حزب الله لبنان صحنه ای از شکار یک خودر نظامی هامر ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی به نمایش گذاشت.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شریف و شجاع آن رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۷:۱۵(به وقت محلی) روز یکشنبه ۲۱ آوریل، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در مرکز المالکیه با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن وارد کردند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6084783

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • صحنه شکار خودرو نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • ارتش عراق : هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی مشاهده نشده است