Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در دوره‌ای رفتارهای نوکرمنشانه رواج داشته و پس از آن نیز گاهاً اقداماتی بدون مطالعه صورت گرفته اما حالا اعمال تغییر نیازمند حضور مردم در انتخابات است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیماستان تهران، مهدی چمران شامگاه یکشنبه در نشست با شورایاران و ساکنان منطقه 16 در فرهنگسرای بهمن با تأکید بر حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: در این برهه از زمان مشارکت حداکثری برای تعیین سرنوشت کشور ضرورت دارد زیرا دشمنان نظام از داخل و خارج کشور با ایجاد کمپین‌های منفی و مخالف حضور در انتخابات تلاش می‌کنند تا بر پیکره نظام ضربه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه کشورمان باید دیگران را نیز برای مشارکت در انتخابات تشویق و تبیین نمایند تا مشارکت مردم افزایش یابد و با انتخاب افراد اصلح گام‌های تأثیرگذاری برای رفع مشکلات اقتصادی و فشارهای اجتماعی برداشته شود زیرا که در حال حاضر تنها راه‌حل رفع مشکلات حضور درصحنه انتخابات است.

نامزد ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: عدم مشارکت در انتخابات زمینه را برای حضور افراد ناکارآمد فراهم می‌کند و مشکلات ادامه پیدا خواهد کرد زیرا دشمنان نظام چشم به نتیجه انتخابات 28 خرداد دارند و منتظرند ببینند افراد انقلابی که تکیه بر توان داخلی و مردم دارند انتخاب می‌شوند یا افرادی که تکیه بر غرب دارند.

چمران با بیان اینکه در دنیای امروز باید تعامل برقرار باشد تصریح کرد: حفظ استقلال و هویت ملی‌مذهبی از مهم‌ترین ارکان نظام است و سربلندی کشور باید مدنظر قرار داشته باشد. در دوره پهلوی رفتارهای نوکرمنشانه رواج داشته و حالا اعمال تغییر نیازمند حضور مردم در انتخابات است.

وی تأکید کرد: با توجه به سفارشات مقام معظم رهبری در شناسایی فرد اصلح، مردم شریف کشورمان برای آغاز فصلی جدید در تاریخ کشور برای انتخاب رئیس‌جمهور می‌توانند با توجه به سوابق آقای رئیسی به ایشان رأی دهند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه یادآور شد: در انتخابات شورای شهر که اهمیت بسزایی در توسعه شهر خواهد داشت مردم باید حضور پرشور داشته باشند و به این موضوع نیز توجه کنند که بیشتر تحولات تهران در دوره شورای شهر گذشته رقم خورده است.

چمران با بیان اینکه فرهنگسرای بهمن و تحولات آن از جمله پارک بهمن و پل جوادیه نمونه‌ای از اقدامات شورا است بیان کرد: تیم شورا در آن مقطع اگر هفته‌ای را بدون پروژه سپری می‌کردند ناراحت بودند و تمامی پروژه‌ها اعم از پل، تونل، ایستگاه متر، بزرگراه و پارک و فضای سبز برای رفاه حال مردم احداث می‌شد و هیچ‌گاه به دنبال بهانه‌تراشی برای عدم فعالیت نبودیم.

وی با بیان اینکه لیست شورای ائتلاف متشکل از افراد باتجربه و تحصیل‌کرده است بیان کرد: حدود 11 نفر از لیست شورای ائتلاف انقلاب شورای شهر تهران دارای تجربه کار در شهرداری هستند و همچنین 2 معاون قالیباف و 2 نفر از شهرداران مناطق در این لیست حضور دارند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تأکید کرد: تعداد 65 درصد افراد دارای مدرک دکترا، 35 درصد مدرک کارشناسی ارشد و 95 درصد دارای سوابق اجرایی هستند که باهمت مردم در پای صندوق رأی حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد تا شهری آباد و سربلند بسازیم.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در گلستان: دست رقبای " رئیسی" برای بهبود شرایط کشور خالی است‌رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: حضور پرشور مردم در انتخابات مایه دوام نظام استاطلاعیه هیئت مرکزی نظارت درباره نامزدهای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری

مردم از تصمیمات اشتباه مسئولان ضرر کرده‌اند

در ادامه این نشست حبیب کاشانی عضو شورای ائتلاف انقلاب اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور از مردم تقاضا دارم جهت عمران و آبادی شهر تهران به دور از جناح بندی سیاسی دلسوزانه پای صندوق رأی حاضر شوند زیرا تنها کسی که در این دوران از تصمیمات اشتباه مسئولین متضرر شده‌اند مردم هستند.

وی ادامه داد: در دوره فعلی مدیریت شهری در راستای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل اتوبوس‌رانی و مترو که دارای بافت فرسوده هستند و اقدامی نشده و تنها 60 دستگاه اتوبوس به مدیریت شهری و ناوگان حمل‌ونقل اضافه شده است.

کاشانی با اشاره به اینکه 3200 هکتار بافت فرسوده در تهران وجود دارد بیان کرد: محلات جنوب پایتخت دارای بافت فرسوده هستند که نیاز به مقاوم سازی دارد و معضلاتی مانند کمبود پارکینگ روبرو هستند که باید این مشکلات با فوریت برطرف شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مردم در انتخابات عضو شورای ائتلاف شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

از امروز - پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲ روز تا برگزاری دومین دوره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصت باقی است.

در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی ، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزدها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.

برنامه‌ وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.

بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

اسامی ۲۱ حوزه‌ای که در آن‌ها مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد هم به این شرح است: «تبریز، آذرشهر و اسکو» ، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان »، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» ، «ملایر» و «ورامین».

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896601

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • رفع معارضین پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) در حال اتمام است + فیلم
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم