Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: نتیجه اقدامات دولت سبب شده که مردم مشکلات معیشتی جدی پیدا کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شیراز ، حسینعلی شهریاری ‌در ستاد جوانان آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه امروز در مقطع زمانی حساسی قرار گرفتیم، اظهار داشت: من نماینده استانی هستم که محرومترین استان کشور  چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب است و آیت‌الله رئیسی را بیش از 30 سال است که می‌شناسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت‌های زیادی را تجربه و با تمام روسای جمهور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی کار کردم، گفت: عده‌ای که امروز در مناظرات و سخنرانی‌های طلبکارانه صحبت می‌کنند، مسبب مشکلات امروز هستند دولت کنونی اینقدر ناتوان است که یک سال و نیم صرف مشکل مرغ و تخم مرغ گذشت.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تصمیمات و سوءمدیریت دولت در پیک چهارم کرونا نقش داشت، افزود: سوءتدبیر دولت روحانی سبب شروع پیک‌چهارم شد چراکه علی رغم هشدارهای متولیان بهداشت و درمان اما برای اینکه از قبل از نوروز وزارت میراث فرهنگی بلیط هتل فروخته بود، حاضر نشدند که سفرها را لغو کنند و امروز تعداد زیادی در پیک چهارم جان باختند که مسببین آن باید در قوه قضاییه پاسخگو باشند.

شهریاری با بیان اینکه امنیتی‌ترین دولت بعد از انقلاب اسلامی دولت روحانی بوده است ولی سال 92 اعلام کرد که رئیسی می‌خواهد دیوارکشی کند، بیان کرد: در آن زمان با این فضای مجازی و سوءاستفاده از احساسات جوانان انتخابات را به نفع خودش کرد اما رئیسی اخلاق مدار بود که با وجود تهمت‌ها ساکت ماند.

وی با بیان اینکه رئیسی در قوه قضائیه نشان داد که فسادستیز است و برای این کار از خود قوه قضائیه شروع کرد، عنوان کرد: رئیس جمهور در در ایام کرونا از پشت تریبون بیرون نیامده اما رئیسی با اجازه ستاد کرونا به استان‌ها سفر و کارخانه‌های بسیاری را احیا‌ کرد همچنین با کسانی که پول ملت را به تاراج برده بودند، مقابله کرد.

رئیس ‌ستاد انتخاباتی ‌جلیلی در استان کرمانشاه: جلیلی ‌برنامه مدون و عملیاتی ‌برای بهبود وضعیت معیشتی مردم دارد‌آیت‌الله رئیسی: چرا جوان تحصیلکرده باید معطل کار باشد؟/ وضع معیشت و سفره مردم ‌سبب شد ‌وارد ‌میدان ریاست‌جمهوری شوم‌آیت‌الله رئیسی: به‌جای اقدامات دستوری در میدان عمل ‌ورود ‌خواهیم کرد/ بهبود معیشت مردم را اولویت می‌دهیم/ این‌همه پروژه نیمه‌تمام شایسته کشور نیستزاکانی: جان همه به لبشان رسیده است/مشکلات تورم و معیشتی بر مردم سنگینی می‌کند / کشور را بر‌اساس عقلانیت و منطق اداره نکردند

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه نتیجه اقدامات دولت سبب شده که مردم مشکلات معیشتی جدی پیدا کنند، تصریح کرد: با وجود توصیه‌های رهبری برجام را امضا کردند و گفتند هم چرخ اقتصاد می‌چرخد هم سانترفیوژ ولی نه اقتصاد چرخید و نه چرخ‌های سانترفیوژها. امیدشان به اروپایی بوده که نوکر درجه دو امریکا است.

وی با بیان اینکه امید دولت به ملت ایران نبوده است، گفت: در حالی که ملت ایران هر وقت روی پای خودشان ایستادند موفق شدند مثل جنگ تحمیلی اما امروز اقتصاد به جایی رسیده که در استانی مثل سیستان مرغ زنده کیلویی 55 هزار تومان است و مردم قدرت خرید حتی یک کیلو مرغ هم ندارند.

شهریاری با اشاره به مناظرات گفت: این دو نفر که آمدند فقط به آیت‌الله رئیسی هجمه دارند و به شدت نگران هستند چون می‌دانند که اگر رئیسی بر سر کار بیاید خیانت‌هایی که انجام دادند پیگیری و افشاگری می‌کند و باید نسبت به مشکلاتی که برای مردم به وجود آوردند پاسخگو باشند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به اینکه شعار ستاد رئیسی دولت مردمی و ایران قوی است؛ افزود: حضور حداکثری در پای صندوق‌ها شاخص مهمی است چراکه دشمن وقتی ببیند که مردم با آرا بالا در انتخابات شرکت می‌کنند تسلیم و ناامید می‌شود.

وی با بیان اینکه کسانی که مردم را به عدم حضور دعوت می‌کنند به مردم خیانت می‌کنند، بیان کرد: وقتی رئیس جمهور رای بالا داشته باشد قدرت چانه زنی بیشتری هم در عرصه مسائل داخلی و خارجی دارد.

شهریاری تصریح کرد: اگر رئیسی با رای بالا انتخاب شود با توجه به مجلس انقلابی و اینکه رئیسی تفکراتش همسو با نمایندگان مجلس است، هماهنگی بین قوا بیشتر و مشکلات حل می‌شود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان با بیان اینکه البته نباید انتظار داشت که مشکلات طی یکی دو سال حل شود، گفت: مشکلاتی که چندین سال وارد شده یکی دو ماهه نمی‌شود حل کرد بلکه امید است که با هماهنگی بین 3 قوا مشکلات حل شود و در آن صورت جمهوری اسلامی جایگاه خود را در دنیا پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید به جوانان اعتماد کرد به ساخت واکسن داخل اشاره کرد و افزود: واکسن‌هایی که در ایران ساخته می‌شود از بهترین واکسن‌های دنیا است و به زودی واکسیناسیون عمومی را با واکسن‌های داخلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کمیسیون بهداشت مجلس آیت الله رئیسی پیک چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موسی غضنفر آبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، درباره پاسخ ایران به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: حمله دلاور مردان بسیار ظریف و دقیق بود.

وی در گفتگو با ایلنا، تاکید کرد: آن‌ها خودشان می‌دانند ایران چه عملیات پیچیده و دقیقی را انجام داده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره واکنش احتمالی اسرائیل، بیان کرد: بعید می‌دانم بخواهند اقدامی انجام دهند، اگر بخواهند اقدامی انجام دهند، حتما عملیات و اقدام شدیدتر خواهد بود.

غضنفرآبادی تاکید کرد: همانطور که ما یک عملیات متقابلی داشتیم، بازهم مجددا بخواهند با عملیاتی خاک ما را مورد هدف قرار دهند بازهم عملیات متقابلانه خواهیم داشت.

غضنفرآبادی درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: ایرادات لایحه عفاف و حجاب را برطرف کردیم، ان‌شاالله ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌خواهد کند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی در پاسخ به این‌که آیا طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است، بیان کرد: بله، جدا است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896191

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟