Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران در بازدید غلامی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران و شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از نحوه اجرا و پیشرفت جاده ارتباطی روستا‌های بالا دست سد گلورد، گفت:مطالعات لازم در این طرح برای انتخاب مسیر مناسب انجام گرفته و خوشبختانه توانستیم طرح را به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به هزینه ۱۸۰ میلیارد تومانی این پروژه، افزود: در حال حاضر تجهیزات لازم برای ادامه کار خریداری شده، اما برای ادامه عملیات با مشکلات مالی مواجه شده ایم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: پروژه جاده و پل دسترسی که نزدیک به سه کیلومتر خواهد بود علاوه بر مسائل مالی نیازمند تایید سازمان میراث فرهنگی مازندران بوده که از سوی آن سازمان در حال بررسی است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب منطقه ای مازندران مجلس شورای اسلامی میراث فرهنگی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کریمی گفت: طرح آبرسانی آتیشگاه موسوم به ۵۳ روستا و شهر سردشت در حال انجام است.
به گفته وی، مرحله نخست این طرح  در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی  دارد.
مدیر کل آبفای استان افزود: با اجرای این طرح آب شرب ۵۰ هزار نفر از جمعیت این روستا‌ها و شهر سردشت تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • محور هراز بازگشایی شد