Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ  نامزد مجمع نیروهای انقلاب در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: چراکه بعضی قول‌ها مربوط به شورای شهر نبوده و در حد ملی و فرا استانی است و اینگونه وعده‌ها سبب تضعیف جایگاه شوراها می‌شود. - اخبار استانها -

رسول میرباقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، در ارتباط با مهم‌ترین وظیفه شورای شهر اظهار داشت: انتخاب شهردار و مدیران میدانی، جهادی و انقلابی مهم‌ترین وظیفه شورای شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شورای شهر نمی‌تواند نسبت به شهرداری بی‌تفاوت باشد، بیان کرد: با توجه به اینکه شهردار توسط شورای شهر انتخاب می‌شود، شورا باید بر امور نظارت داشته باشد و مشکلات مردم را به شهرداری انتقال دهد و از آن بخواهد که آنها را حل کند.

کاندیدای مجمع نیروهای انقلاب اصفهان در انتخابات شورای شهر با اشاره به تأثیر حضور افراد ناکارآمد و سیاسی بر عملکرد شورای شهر تصریح کرد: حضور مدیران حزبی و ناکارآمد نوعی جفاست و هم کسانی که این افراد را انتخاب می‌کنند و هم افرادی که به این صورت این وظیفه را می‌پذیرند در این‌باره مسئول هستند.

وی افزود: اگر شخصی متعهد باشد هیچ‌گاه زیربار مسئولیتی که از عهده آن برنمی‌آید، نمی‌رود.

ششمین انتخابات شوراها در استان‌ها| نامزد اصولگرای شورای شهر اصفهان: کارآفرینی شهری را برای جوانان اصفهانی احیا می‌کنیمششمین انتخابات شوراها در استان‌ها| نامزد اصولگرای شورای شهر اصفهان: دولت‌ها کار را برای شهرداری سخت کرده‌اند / شهردار سیاسی ‌پاسخگو نیستششمین انتخابات شوراها در استان‌ها|نامزد اصولگرای شورای شهر اصفهان: خاطره شیرین شورای سوم و چهارم را برای مردم اصفهان احیا می‌کنیم

میرباقری در ارتباط با چگونگی دوری از مفاسد اداری و اقتصادی در شورای شهر گفت: این مسئله به نیت خود افراد برای آمدن به شورا بستگی دارد، چراکه برخی ممکن است قصدشان استفاده از موقعیت آن باشد اما ما سعی می‌کنیم که برای خدمت‌گذاری و گره‌گشایی از مشکلات مردم شهرمان به این عرصه وارد شویم.

وی با بیان اینکه شورا به معنی حضور مردم در اداره شهر است، خاطرنشان کرد: تضعیف جایگاه شوراها سبب کوتاه شدن دست مردم از اداره شهر می‌شود و تقویت جایگاه شوراها در نگاه مردم حاصل کارآمدتر بودن آن است به طوری که حضور شورای شهر تاثیرگذار بوده و از یکسان بودن وضعیت شهر یا در حال نزول بودن آن جلوگیری شود.

کاندیدای مجمع نیروهای انقلاب اصفهان در انتخابات شورای شهر در ارتباط با وعده‌های نامزدهای انتخابات شوراها بیان کرد: وعده‌های افراد باید در حیطه وظایفی که مربوط به شوراها است و در قانون اساسی ذکر شده باشد، چراکه بعضی قول‌ها مربوط به شورای شهر نبوده و در حد ملی و فرا استانی است و اینگونه وعده‌ها سبب تضعیف جایگاه شوراها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که آن کسی که به نفع شهر و به ویژه مردم مظلوم و مستضعف آن گام برمی‌دارد، بتواند با رأی مردم وارد شورای شهر شود.

انتهای پیام/174/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نامزد اصولگرای شورای شهر اصفهان انتخابات شوراها در استان ها تضعیف جایگاه شوراها وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»

دبیر شورای نگهبان گفت: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده و هر حرکت نابه‌جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شورای نگهبان از عملیات وعده صادق رزمندگان اسلام اینگونه قدردانی کرد: حمله شایسته چند روز گذشته فرزندان شجاع ملت مسلمان ایران که بر اساس اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین‌المللی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت، جلوه‌ پرفروغ دیگری از عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: این اقدام موجب خوشحالی و دلگرمی آزادگان جهان و به ویژه مردم غزه شد. همچنین این اقدام دقیق، سنجیده و قاطعانه، مطالبه عموم مردم عزیز ایران بود و به همین دلیل با استقبال و همراهی چشمگیر مردم مواجه شد.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در تاریخ انقلاب اسلامی همواره حضور مردم، زمینه‌ساز موفقیت بوده است. تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر مشارکت مردم برای جهش تولید نیز برآمده از باور عمیق ایشان به نقش مردم است.

آیت‌الله جنتی ابراز امیدواری کرد که این رژیم غیرقانونی کودک‌کُش فهمیده باشد دوران بی‌پاسخ ماندن جنایاتش سرآمده و هر حرکت نابه‌جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.

وی در خصوص حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز گفت: همه کسانی که چشمان خود را به روی جنایات غیرانسانی آن بسته‌اند بدانند که بر اساس سنت الهی، نابودی این رژیم ظالم حتمی است.

آیت‌الله جنتی در همین رابطه تاکید کرد: آن‌ها که تمام موازین و قواعد بین‌المللی را پای جنایات رژیم صهیونیستی قربانی کرده‌اند، حاصلی جز سرافکندگی و خواری به دست نخواهند آورد.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟