Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@23:04:34 GMT

آمار کرونا در مازندران همچنان ۳رقمی است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۱۵۴۲

آمار کرونا در مازندران همچنان ۳رقمی است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

 وی افزود: ظرف همین مدت ۵۸ نفر از افراد مشکوک بستری‌شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۲۳۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۴۰ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۹۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷بیمار جدید بستری و ۱۸ بیمار هم ترخیص شدند و ۳۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

همچنین در حال حاضر ۳۲۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

کد خبر 607392 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیمار مشکوک به کرونا بستری هستند بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:  گفت: زنده یاد ام البنین حق بین، بیمار مرگ مغزی که در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.
وی ادامه داد: یک کلیه این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور، کبد زنده یاد، به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سال‌ها از نارسایی اعضای حیاتی در رنج بودند، اهدا و پیوند شد.
فرشاد، عنوان کرد: همچنین قرنیه‌های این مرحوم برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد. 

دیگر خبرها

  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲