Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@06:22:38 GMT

واینالدوم: افتخار می کنم کاپیتان تیم هلند هستم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۱۸۲۶

واینالدوم: افتخار می کنم کاپیتان تیم هلند هستم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته هلندی ها لحظات سختی را در بازی با اوکراین تحمل کردند تا توانستند ۳ بر ۲ برنده نخستین بازی در جام ملت های ۲۰۲۰ شوند.

هلند که در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا آمستردام از گروه C پذیرای اوکراین بود، در نیمه اول با تساوی بدون گل به کارش خاتمه داد.

اما در ۴۵ دقیقه دوم با دو گل واینالدوم ۵۲ و وگهورست ۵۸ از میهمانش پیش افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تیم تحت امر آندری شوچنکو توانست در دقایق ۷۵ و ۷۹ توسط یارمولنکو و یارمچوک ۲ گل بزند و به بازی برگردد.

البته دنزل دومفریس، بازیکن هلند در دقیقه ۸۵ تیر خلاص را با گلی که زد، رها کرد و باعث برتری ۳ بر ۲ نارنجی پوشان شد.

واینالدوم، کاپیتان تیم میزبان بازی و بازیکنی که چند روز قبل با پاری سن ژرمن فرانسه به توافق رسید، به شبکه NOS هلند گفت: افتخار می کنم فرمانده این گروه هستم. ما موفق شدیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: اگر مروری بر بازی داشته باشیم، می بینیم که در کل خوب بودیم اما در ۱۰ دقیقه موقعیت های زیادی را از دست دادیم و در نقطه مقابل ۲ گل نیز دریافت کردیم.

بازیکن سال های اخیر لیورپول انگلیس ادامه داد:در واقع همه عصبی و ناراحت بودند. به خصوص بعد از دریافت گل دوم چون دنبال توپ می گشتیم و در همان حال ، خوشبختانه گل هم زدیم.

واینالدوم در مورد دومفریس که گل پیروزی لاله های نارنجی را زد، نیز عنوان کرد:آنچه دنزل انجام داد، عالی بود. نیمه اول بیشتر از یک موقعیت فرصت داشت. اما اوضاع به طور کلی برای او و تیم خوب پیش نرفت. خوشحالم که در پایان، یک گل مهم زد تا شب فراموش نشدنی را برای خود و تیم ملی رقم بزند.

با انجام مسابقات دور نخست گروه C، اکنون اتریش و هلند هریک ۳ امتیاز دارند  و در رده های اول و دوم قرار گرفته اند. اوکراین و مقدونیه شمالی بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند.

تیم هلند پنجشنبه در دومین بازی خود با اتریش دیدار می کند و از همین گروه  اوکراین با مقدونیه شمالی مصاف خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازمانده باشد.

دیدار رفت این دو تیم هفته گذشته به میزبانی توپچی‌ها برگزار شد که با تساوی به پایان رسید و تک گلی که کیمیش در این بازی وارد دروازه حریف کرد مجوز صعود شاگردان توماس توخل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را صادر کرد.

اودگارد پس از پایان بازی در گفتگو با اظهار داشت: «احساس من این است که ما در این بازی خوب عمل کردیم و در بسیاری از دقایق توانستیم کنترل توپ و میدان را در دست بگیریم. اما در بعضی از لحظات شرایط تغییر کرد و ما به اندازه کافی خوب نبودیم، مثل زمانی که آنها موفق شدند دروازه ما را باز کنند و این اتفاقی بود که در خانه ما هم رخ داد.

ما در برابر محوطه جریمه حریف سریع عمل نکردیم و لیگ قهرمانان رقابتی است که سرنوشتش در همین لحظات تعیین می‌شود و ما امروز هم به اندازه کافی خوب نبودیم. بنابراین از اینکه حذف شدیم بسیار ناراحت هستیم.»

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • گروه۷: دارایی‌های روسیه تا زمان جبران خسارت اوکراین مسدود می‌ماند
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷