Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:11:44 GMT

حدود ۵ هزار ۴۰۰ رای اولی در شهرستان ملایر

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۱۸۴۹

حدود ۵ هزار ۴۰۰ رای اولی در شهرستان ملایر

قدرت اله ولدی, فرماندار ملایر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا ۵ هزار و ۳۹۳ نفر در شهرستان رای اولی وجوددارد که ۲ هزار و ۸۰۴ نفر را آقایان و ۲ هزار و ۵۸۹ نفر را خانم ها هستند.

او افزود: در انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان ملایر ۲۳۸ هزار و ۴۷۵ نفر واجد شرایط رای دهی هستند که برای حماسه ماندگار دیگری در تقویم کشورمان روز جمعه پای صندوق های رای می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ملایر می گوید: در دوره های پیش انتخابات میزان مشارکت مردم شهرستان در انتخابات شوراها ۶۵ درصد و در انتخابات ریاست جمهوری ۶۰ درصد بود.

ولدی از نداشتن تخلفات انتخاباتی نامزدهای انتخابات در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار داشت تنها تخلفات محدودی در خصوص زدن پوستر ها در مکان هایی غیر ۵۰ نقطه جانمایی شده گزارش شده است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رای اولی انتخابات 1400 تجربه سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم سید عقیل مرتضوی، با اشاره به رشد بارندگی‌ها در بهار امسال، اظهار داشت: وضعیت بارندگی امسال در استان بسیار خوب بود و نسبت به سال گذشته فقط در فروردین ماه حدود ۲ برابر رشد بارندگی داشتیم.

وی افزود: بارندگی‌ها موجب سرازیر شدن ۱۲ میلیون متر مکعب آب به سطح‌های استان خراسان شمالی شده است.

مدیرعامل منطقه خراسان شمالی گفت: با این حال ۲۳ درصد از حجم آبی سدهای استان ذخیره شده و حدود ۷۷ درصد از ذخایر سدهای استان خالی است. امیدواریم با مدیریت مصرف توسط مردم و به ویژه کشاورزان بتوانیم از سال آبی پیش‌رو عبور کرده و مشکلی برای تامین آب نداشته باشیم.

مرتضوی تصریح کرد: در سال آبی جدید حدود ۱۸۰ میلی‌متر در استان بر اساس سنجش ایستگاه‌های آبی شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی بارندگی داشتیم که این آمار در سال گذشته ۱۴۰ میلی‌متر بوده است.

وی افزود: علی‌رغم رشد ۳۰ درصدی بارندگی در کوتاه مدت٬ اما نسبت به بلند مدت همچنان ۳ درصد عقب هستیم.

کد خبر 845012 برچسب‌ها خبر مهم استان خراسان شمالی سد محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • ساخت مجتمع اداری کوهسرخ ۴۵ درصد پیش رفته است
  • رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین
  • استقبال از طرح «کالابرگ الکترونیکی» حدود ۹۵ درصد است
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • ۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • درصد خطای پیامک‌های تخلفات رانندگی چقدر است؟
  • درصد خطای پیامک‌های تخلفات رانندگی قدر است؟
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه