Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:28:53 GMT

فراخوان برای انتفاضه علیه راهپیمایی پرچم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۱۹۲۴

فراخوان برای انتفاضه علیه راهپیمایی پرچم

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این بیانیه آمده که عموم ملت فلسطین در داخل و خارج باید روز سه شنبه زیر پرچم فلسطین برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی به چا خیزد.

این کمیته خواستار حضور پررنگ و گسترده ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و کرانه باختری در قدس و مسجد الاقصی در روز سه شنبه برای دفاع از آن در برابر اشغالگران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که جنبش حماس نیز طی فراخوانی همه فلسطینیان را به حضور در مسجد الاقصی و دفاع از آن در برابر شهرک‌نشینان دعوت کرده است.

بسیاری دیگر از نهادهای فعال فلسطینی در اراضی اشغالی با صدور فراخوان‌هایی فلسطینیان را به انتفاضه روز سه شنبه علیه صهیونیست‌ها دعوت کرده‌اند.

 پلیس رژیم صهیونیستی عصر جمعه موافقت خود را با برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز موسوم به "راهپیمایی پرچم" در قدس اشغالی اعلام کرد.

براساس این توافق، راهپیمایی از خیابان «هنِفیئیم» به سمت خیابان «سلطان سلیمان» و میدان «باب العامود» ادامه خواهد یافت.

این گزارش می افزاید، شهرک‌نشینان صهیونیست در میدان باب العمود که در نزدیکی مسجدالاقصی قرار دارد، به رقص و شادی خواهند پرداخت و پس از آن به سمت میدان «تساهَل» و خیابان «باب الخلیل» حرکت خواهند کرد تا در نهایت به دیوار «براق» برسند.

طبق توافق، بخشی از شرکت کنندگان در راهپیمایی از محله مسلمانان و بخشی دیگر از محله یهودیان عبور خواهند کرد.

این موافقت چند روز پس از آن روی می‌دهد که رییس دستگاه اطلاعات وامنیت داخلی اسرائیل (شاباک)، رییس پلیس و رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مخالفت خود را با راهپیمایی موسوم به "پرچم" اعلام کرده‌ بودند.

اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی به همراه وزیران خود اصرار داشتند که راهپیمایی پرچم در مسیر خود برگزار شود.

تاکنون جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و شاخه نظامی آن گردان‌های القسام نسبت به ارائه مجوز برگزاری راهپیمایی روز پرچم در بیت‌المقدس هشدار داده‌اند.

آنها استدلال می‌کنند که این راهپیمایی تنها منجر به ایجاد تنش‌های تازه می‌شود و هدف آن جلوگیری یا تأخیر ائتلاف با تحریک خشونت و شکاف بیشتر جامعه سرزمین‌های اشغالی شود.

برچسب‌ها جنبش مقاومت اسلامی حماس رژیم صهیونیستی انتفاضه فلسطین فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنبش مقاومت اسلامی حماس رژیم صهیونیستی انتفاضه فلسطین جنبش مقاومت اسلامی حماس رژیم صهیونیستی انتفاضه فلسطین فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

به گزارش المیادین، مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این حمله پس از آن رخ می‌دهد که حزب الله با موشک برکان به پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی حمله کرد.شامگاه دوشنبه حزب الله لبنان مناطقی از شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات سنگین موشکی و راکتی قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کردند حدود ۳۵ راکت شلیک شده از طرف لبنان به عین زیتیم اصابت کرد.پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرده بودند حداقل ۲۰ راکت از جنوب لبنان به منطقه صفد در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که در آستانه عید فصح (پسح)، ۲۰ راکت به سوی صفد شلیک شد.

به دنبال این حمله، آژیر خطر در برخی از شهرک‌های منطقه الجلیل غربی از بیم نفوذ پهپاد‌های مقاومت به داخل سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد.شبکه ۱۴ تلویزیون این رژیم نیز از رهگیری و سقوط چند شی پرنده در شهر صفد پس از به صدا درآمدن آژیر خطر خبر داد.

شبکه المیادین نیز در خبری اعلام کرد یک فروند موشک شلیک شده به طرف شهر صفد در منطقه الجلیل علیا به یک هدف نظامی رژیم اشغالگر اصابت کرده است.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان نیز گزارش داد که حزب الله صحنه‌هایی از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد. این حمله با موشک «برکان» صورت گرفته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند