Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@10:30:01 GMT

تسریع در خدمت رسانی به چهار استان کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۱۹۵۵

تسریع در خدمت رسانی به چهار استان کشور

با افتتاح فاز دوم توسعه انبار خشک افق کوروش در کرمان، خدمت رسانی به چهار استان کشور با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با افتتاح فاز دوم انبارخشک افق کوروش در کرمان که روز شنبه ۲۲ خردادماه با حضور جمعی از مدیران و مسئولین این شهر و معاونین و مدیران ستادی و منطقه‌ای افق کوروش انجام و به بهره برداری رسید عملیات سرویس دهی به استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و پس از توسعه فاز‌های بعدی به استان یزد با سرعت و دقت بیشتری اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام معاونت برنامه ریزی و بهبود روش‌های شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در نتیجه افتتاح و بهره برداری از فاز دوم طرح توسعه انبارخشک کرمان ضمن این که فضای انبارخشک افق کوروش در این شهر با افزایش دو برابری از ۵ هزار متر به ۱۰ هزار متر می‌رسد، فضای کافی جهت انبار کالا به میزان استاندارد و تنوع کالایی بالا فراهم و با ساخت سکوی بارگیری جهت سهولت در بارگیری و تفکیک کالا‌های جورچینی شده در انبار، عملیات سرویس دهی به استان‌های کرمان -سیستان بلوچستان- هرمزگان و یزد با سرعت و دقت بیشتری انجام خواهد شد.

توسعه محیط اداری و تخصیص فضای رفاهی استاندارد ویژه کارکنان انبار که با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوای گرم منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است از جمله اقدامات انجام شده در فاز دوم توسعه انبار کرمان است که ضمن ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم، سرویس دهی و خدمت رسانی بهینه به مردم منطقه را از طریق ۲۵۰ شعبه فروشگاهی افق کوروش محقق می‌سازد.

گفتنی است از آنجا که افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور از طریق ناوگان حمل و نقل خود کالا‌ها را از مراکز تولیدی به انبار‌های مرکزی خود در سراسر کشور ارسال و در کمترین زمان ممکن در بیش از ۲۶۰۰ شعبه فروشگاهی خود توزیع می‌کند طرح‌های توسعه انبار‌های این شرکت می‌تواند ضمن خدمت رسانی سریع و بهینه به هم میهنان، نقش بسزایی در کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور داشته باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: افق کوروش افق کوروش توسعه انبار خدمت رسانی فاز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران

وزیر کشور امروز در سفر به قم،به همراه استاندار قم از خدمات دستگاه های امدادی و انتظامی استان به مسافران نوروزی در عوارضی قم - تهران بازدید کرد.

در حوزه راهداری استان قم حدود ۲ هزار کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز به صورت سرزده با سفر به قم از مراکز ارائه خدمات به زائران و مسافران ، پایگاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم و بیمارستان شهید بهشتی بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • جهاد تولید رضایت و مشروعیت
  • مشارکت مردم مولفه مهم برای کاهش تلفات در حوادث است