Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، بر اساس نظرسنجی که پیش از اعلام نتایج دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی توسط سامانه وادافا انجام شد، دانشجویان میزان رضایت خود را درباره «نحوه ثبت‌نام و برگزاری جلسات پیش‌دفاع متمرکز به ‌صورت مجازی»، «جدول زمان‌بندی جلسات»، «همکاری واحد دانشگاهی در برگزاری جلسه»، «زمان تخصیص یافته برای پیش‌دفاع»، «حضور اعضای کمیته داوری»، «تخصص اعضای هیأت داوران با رشته تخصصی دانشجو»، «نحوه برخورد داوران کمیته پیش‌دفاع در جلسه»، «زمان‌بندی پاسخ به پرسش‌های داوران»، «نظرات اعضای کمیته داوری در پیشبرد اهداف رساله» و «کلیت برگزاری جلسات پیش‌دفاع متمرکز» اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این نظرسنجی، 85 درصد دانشجویان شرکت کننده در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، نظرات اعضای کمیته داوری را در پیشبرد اهداف رسانه خود مفید ارزیابی کردند. به همین میزان نیز دانشجویان از نحوه برخورد داوران کمیته پیش‌دفاع و سوالات مطرح شده و تطابق تخصص اعضای هیات داوران کمیته پیش‌دفاع با رشته تخصصی خود رضایت داشتند.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1099299 برچسب‌ها داوطلبان دکتری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: داوطلبان دکتری جلسات پیش دفاع متمرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر به اصفهان راضی هستند/ رکوردزنی باغ گل‌ها در آمار بازدیدها

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تاکنون ۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر خود به این کلان‌شهر رضایت داشته‌اند و کاخ چهلستون، منارجنبان و چهارباغ بیشتر آمار بازدید را بین امکان گردشگری به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرتضی نصوحی امروز _ پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: آمار خوبی از رضایت‌سنجی از مسافران نوروزی به‌دست آمده است.

وی افزود: حدود ۹۳ درصد مسافران نوروزی از وضعیت تابلوهای آدرس‌دهی سطح شهر، رضایت دارند، همچنین اپلیکیشن «اصفهان من» تاکنون رضایت ۸۴ درصد مسافران نوروزی را جلب کرده است.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: تاکنون ۷۸ درصد مسافران از ارائه اطلاعات ضروری در هنگام ورود به شهر رضایت داشته‌اند، همچنین وضعیت عمومی نظم و امنیت این کلان‌شهر تاکنون رضایت ۹۸ درصد مسافران نوروزی را جلب کرده است.

نصوحی گفت: طبق آمارها تاکنون ۹۵ درصد مسافران نوروزی از برخورد شهروندان رضایت داشته‌اند و برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی حدود ۹۰ درصد رضایت مسافران را جلب کرده است، همچنین کیفیت نمادها و المان‌های سطح شهر با جلب رضایت ۹۵ درصد مسافران نوروزی همراه بود.

وی ادامه داد: نظرسنجی‌های انجام شده بیانگر آن است که تاکنون ۹۸ درصد از نظافت و خدمات عمومی، ۹۸ درصد از زیباسازی معابر و فضاسازی‌ها، ۹۰ درصد از خدمات پلیس راهور و ۹۱ درصد مسافران نوروزی از سرویس‌های بهداشتی سطح این کلان‌شهر رضایت داشته‌اند.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۶ درصد مسافران نوروزی از محل اقامت خود راضی بوده‌اند و ۹۰ درصد از دسترسی به رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها و ۸۹ درصد از دسترسی به سرویس‌های بهداشتی رضایت داشته‌اند، همچنین تاکنون ۹۵ درصد مسافران نوروزی توسط خودرو به این کلان‌شهر سفر کرده‌اند.

تاکنون ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی از طریق پایانه‌های این کلان‌شهر وارد شهر شده‌اند

نصوحی گفت: تاکنون ۱۰۰ درصد مسافران نوروزی از خدمات اتوبوسرانی، ۹۶ درصد مسافران نوروزی از خدمات مترو و ۸۹ درصد مسافران نوروزی از خدمات تاکسیرانی این کلان‌شهر رضایت داشته‌اند.

وی افزود: طبق ارزیابی‌های انجام شده تاکنون، ۵۰ درصد مسافران برای بار نخست، ۱۹ درصد برای بار دوم و ۳۱ درصد برای بار سوم به این کلان‌شهر سفر کرده‌اند.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: تاکنون میانگین مدت زمان اقامت حدود مسافران نوروزی در این کلان‌شهر حدود دو و چهار دهم روز بوده است.

نصوحی گفت: تاکنون ۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر خود به این کلان‌شهر رضایت داشته‌اند و کاخ چهلستون، منارجنبان و چهارباغ بیشتر آمار بازدید را بین امکان گردشگری به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به میزان استفاده مسافران نوروزی از مراکز تفریحی این کلان‌شهر افزود: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تاکنون حدود ۴۴ هزار نفر از باغ گل‌ها، ۴۶ هزار نفر از شهر رویاها، ۳۲ هزار نفر از تله‌کابین صفه، ۲۷ هزار نفر از تله‌سیژ ناژوان، ۲۳ هزار نفر از شهربازی صفه، ۳۳ هزار نفر از باغ خزندگان، ۷۳ هزار نفر از باغ پرندگان و ۶۵ هزار نفر از آکواریوم ناژوان بازدید کرده‌اند.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۸۸ هزار مسافر نوروزی از برنامه‌های فرهنگی شهرداری از جمله بهار بهار، اتوبوس پوپک و جز خوانی استفاده کرده‌اند.

نصوحی گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی از طریق پایانه‌های این کلان‌شهر وارد شهر شده‌اند.

کد خبر 739922

دیگر خبرها

  • ۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر به اصفهان راضی هستند/ رکوردزنی باغ گل‌ها در آمار بازدیدها
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی کار بزرگی بود
  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • شهرهای اروپایی با بیشترین رضایت شهروندان از کیفیت هوا
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • احتمال ممنوعیت اشتراک‌های پولی فیس‌بوک در اروپا
  • برگزاری جلسات پرسش و پاسخ قرآنی در هیأت بیت‌الاحزان آبادان