Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تعداد واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات پنجاه و نه میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر هستند،گفت: تعداد رای اولی ها یکدمیلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر هستند‌.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبستان، جمال عرف در نشست خبری امروز دوشنبه (۲۳خرداد)گفت: در حوزه انتخابات  ریاست جمهوری بیش از ۶۷ هزار و در انتخابات شوراها ۷۵ هزار صندوق رای استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    رئیس ستاد انتخابات با بیان اینکه تعداد واجدین شرایط پنجاه و نه میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر هستند،اظهار کرد: تعداد رای اولی ها یکدمیلیون و ۳۹۲ هزار  و ۱۴۸ نفر هستند‌.     عرف با بیان اینکه در خارج کشور ۴۵۰صندوق خواهیم داشت گفت: تمام اقلام انتخاباتی به شعب ارسال شده است. دستورالعمل های بهداشتی و دستورالعمل های تبلیغاتی به ستادها اعلام شده است.      ادامه دارد...          

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات نفر هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری

 هاشم ناظمی جلال اظهار کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ امروز و فردا در ۱۱ حوزه اصلی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در این رقابت ها ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر آقا و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر خانم‌ هستند.

ناظمی جلال یادآور شد: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود