Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:30:03 GMT

وزش باد و گردو غبار در شرق کرمان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۲۰۳۵

وزش باد و گردو غبار در شرق کرمان


فهیمه راستی، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: برای امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک در برخی مناطق به خصوص در شرق استان و احتمال وقوع طوفان پدیده غالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:شدت وزش باد در شهرستان‌های ریگان، فهرج و منطقه زهکلوت بیشتر است.

راستی با اعلام اینکه کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت گرد و غبار در این مناطق دور از انتظار نیست بیان کرد:مردم از رفت و آمد در فضای باز خودداری کنند و رانندگان که قصد تردد از مسیر‌های استان کرمان به استان سیستان و بلوچستان دارند از شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

او گفت: روند افزایش دما همچنان ادامه دارد و وزش باد نسبتا شدید تا پایان هفته درشرق استان پیش بینی می‌شود.

راستی بیان کرد:در حالی که مردم فهرج و عنبرآباد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۵۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۴۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزش باد وضعیت جوی درجه سانتیگراد وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی طارم مه آلود است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از ساعات بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی افزود: از امروز وضعیت جوی پایداری در استان حاکم خواهد شد.

به گفته کارشناس هواشناسی استان طی روز‌های آینده دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می‌شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان