Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، در اجتماع بزرگ حامیان سیدابراهیم رئیسی در شهر کرمانشاه حاضر شد.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا(ص) کرمانشاه را نگین غرب کشور، سینه ستبر ایران زمین، دیار تاریخ و فرهنگ و تمدن و سرزمین متبرک به خون شهدا معرفی کرد و اظهار داشت: کرمانشاه سرزمین چشمه‌های جوشان، جنگل‌های بلوط، زمین‌های زرخیز کشاورزی، مراتع سرسبز، ظرفیت‌های سرشار معدنی و منابع انرژی و نفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ظرفیت ترانزیتی، فرصت‌های گردشگری، تنوع قومیت‌ها و مذاهب، ظرفیت‌های صنعتی، همجواری با عراق و  بازارچه‌های مرزی را دیگر پتانسیل‌های استان برشمرد و گفت: ظرفیت اصلی استان مردم عزیز و جوانان برومند آن هستند.

وی تصریح کرد: جای تاسف دارد که این ظرفیت‌های سرشار تبدیل به ثروت و ارزش نشده است و این استان بالاترین نرخ بیکاری را دارد.

محمد ادامه داد: شهرک‌های صنعتی استان که قادر است ۳۰ هزار نفر را مشغول کند، به دلایل مختلفی چون عدم تأمین خوراک، سرمایه در گردش و... روبه تعطیلی است.

وی با اشاره به پایین بودن راندمان کشاورزی و زمین‌های دیم در استان، گفت: در کشاورزی نیاز به آموزش، تغییر الگوی کشت، تأمین نهاده‌های کشاورزی، خرید تضمینی محصولات، ساخت انبار، ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری و ایجاد سیستم توزیع و حذف دلالان است که این کار به عهده دولت است.

محمد با اشاره به پروژه بزرگ سردسیری که می تواند ۶۳ هزار هکتار از اراضی استان را زیر کشت آبی ببرد، از عدم برخورداری مردم استان از برکات این طرح، به دلیل سوء‌مدیریت و اختلاف وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو انتقاد کرد.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در ادامه سخنانش به ظرفیت زیرساخت‌های حمل و نقل و پروژه ریلی غرب کشور پرداخت و از لزوم اتصال خط آهن کرمانشاه به خسروی و سپس خانقین، سخن گفت.

محمد، طبیعت بکر و زیبای استان کرمانشاه، ظرفیت‌های گردشگری و توریسم درمانی را از دیگر پتانسیل‌های استان کرمانشاه اعلام کرد و از عدم تکمیل زنجیره ارزش در صنایع پایین دستی پتروشیمی و تخریب و آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع استان اظهار نارضایتی کرد.

وی با طرح این سوال که «چرا باید با وجود این همه ظرفیت، وضعیت استان این گونه باشد؟»، گفت: علت را در نوع تفکر حکمرانان و کارگزاران جستجو کنید.

محمد اضافه کرد: وقتی کارگزاران به دنبال منفعت‌طلبی، گرین کارت، رفاه خانواده‌ی خود و حزب‌بازی باشند و به دارایی ملت چوب حراج بزنند و به اسم خصوصی‌سازی، اختصاصی‌سازی کنند و مشکلات معیشت مردم را به غرب گره بزنند و به جوانان اعتقاد نداشته باشند، این مشکلات در کشور پیدا می‌شود.

انتخابات فریاد فرو خورده مردم  بر سر غرب زده‌هاست

وی گفت: قرار بود هم سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ زندگی مردم، ولی هردو متوقف شدند، سفره مردم روز به روز کوچکتر شد، هشت سال ساخت و ساز در کشور متوقف شد و داشتن سرپناه به دغدغه جوانان تبدیل شده است.

محمد، در مورد بورس، گفت: در فراخوان فریب، همه را به سمت بورس سوق دادند و بعد از اینکه که کسری بودجه خود را تامین کردند، مردم را رها کردند.

او تورم بسیار زیاد، اعتیاد، حاشیه‌نشینی و عدم ثبات در خانواده‌ها را مشکلات ناشی از تفکر غرب‌زده‌ای عنوان کرد که به جای توکل به خدا، به کدخدا توجه می‌کند.

این مقام نظامی، سوبسید انرژی در کشور را سالانه ۹۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: به جای دهک‌های پایین، دهک‌های بالای جامعه بیشتر از این سوبسید بهره می‌برند و این بی‌عدالتی است در حالی که اگر این سوبسیدها درست مدیریت شوند در جامعه نیازمندی باقی نمی‌ماند.

محمد با بیان اینکه مردم از کارگزاران نظام گلایه‌مندند و نه از انقلاب، گفت: راه اعلام اعتراض، قهر کردن با صندوق رای نیست؛ انتخابات فریاد فرو خورده مردم  بر سر غرب زده‌هاست.

وی با بیان اینکه ملاک قضاوت مردم سفره و جیب آنهاست نه حرف‌ها و وعده‌های پوچ، از در کنار مردم نبودن و نشنیدن صدای مردم توسط مسئولین انتقاد کرد و اظهار داشت: می‌خواهند با مذاکرات وین و گرفتن یک آبنبات، رای مردم را تغییر دهند.

محمد تاکید کرد: امروز کشور یک مرد میدان می‌خواهد کسی که حق معیشت مردم را از رانت‌خواران پس بگیرد و نگذارد شاهد لگدمال شدن عزت مردم در صف مرغ و کالا باشیم.

او ادامه داد: قاطعانه اعلام می‌کنم تنها راه نجات کشور، تشکیل یک دولت انقلابی و جهادی در چارچوب منظومه فکری رهبر انقلاب است.

محمد از مردم کرمانشاه درخواست کرد به سمت تحول، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات حرکت کنند و خاطرنشان کرد: فرد اصلح کسی جز آیت‌الله رئیسی نیست.

وی تحول در قوه قضاییه، جوانگرایی، فسادستیزی، آشنایی با ظرفیت کشور را از ویژگی‌های آیت الله رئیسی برشمرد و وی را کسی معرفی کرد که می تواند قطار کشور را به ریل اصلی انقلاب برگرداند.

محمد اعلام کرد: در دولت آقای رئیسی از وزیران میلیاردی خبری نیست و تاراج اموال عمومی معنا ندارد و و دولت ایشان به دنبال توزیع عادلانه ثروت در بین مردم خواهد بود.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم مشکلات بزرگی در پیش‌رو دارد و نیازمند پشتوانه مشارکت حداکثری مردم است چون باید تصمیمات بزرگی در این دولت گرفته شود.

محمد در بخش پایانی سخنان خود، شب‌های منتهی به انتخابات را به مثابه لیالی قدر انقلاب دانست و از مردم خواست به دیگران آگاهی بدهند و براساس معیارهای رهبر  انقلاب، که همگی در آیت‌الله رئیسی خلاصه شده است، انتخاب کنند و برگ افتخارآمیز دیگری را رقم بزنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی کرمانشاه معیشت مردم ثروت فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص سعید محمد اصلح فسادستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» اظهار کرد: جهش یعنی اینکه سهم اقتصاد دولتی نصف شود و درصد بخش خصوصی و بخش تعاونی حداقل دو برابر شود. نمی‌گویم که این اتفاق یکساله رقم بخورد، اما باید برای آن برنامه‌ریزی شود.

وی ادامه داد: مشارکت مردمی در شعار سال یعنی اقتصاد خرد و بنگاه‌های کوچک مورد توجه باشد. در حال حاضر بعضی بخش‌های شهرک‌های صنعتی به درستی نمی‌کنند، برخی ظرفیت‌ها به افراد واگذار شده، اما فعال نیستند. یکی از تفاضا‌ها این است که تمام ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی در کشور فعال باشند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: باید الگوی حکمرانی برای تولید داشته باشیم، اگر اقتصاد به مردم واگذار اقتصادشود دستاورد‌های بهتری خواهد داشت، مردم در این زمینه آمادگی دارند و اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد.

وی تأکید کرد: دولت باید اراده‌ای برای الگوی حکمرانی تولید داشته باشد و این در کشور ما امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • عبور موفق از پیک بار تابستان مهمترین رویکرد توزیع برق مرکزی