Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@14:25:55 GMT

بازیگر نامزد جایزه اسکار درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۲۲۱۵

بازیگر نامزد جایزه اسکار درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

ند بیتی بازیگری که برای نقش مکملش در فیلم سینمایی «شبکه» موفق به کسب نامزدی آکادمی اسکار شد و در تعدادی از فیلم‌های برجسته آمریکایی در دهه ۱۹۷۰ بازی کرد، در سن ۸۳ سالگی درگذشت.

بیتی در دهه ۱۹۷۰ میلادی، در ۴ فیلم که نامزد بهترین فیلم اسکار شده بودند نقش آفرینی کرد. این فیلم‌ها به ترتیب «بازماندگان» در سال ۱۹۷۲، «نشویل» در سال ۱۹۷۶، «تمام مردان رئیس جمهور» و «شبکه» در سال ۱۹۷۶ بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این او در انیمیشن «داستان اسباب بازی ۳» در سال ۲۰۱۰ صداپیشگی یکی از شخصیت‌ها را بر عهده داشت.

بیتی به اندازه کافی خوش شانس بود که با اولین نقش آفرینی اش مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار بگیرد. بیتی عملکرد خوبی را به عنوان نقش مکمل فیلم‌ها داشت. در فیلم «نشویل» ساخته رابرت آلتمن، او نقش یک وکیل را بازی می‌کند که فرزندی ناشنوا دارد، اما هیچ تلاشی برای برقراری ارتباط با وی نمی‌کند. نقش او در فیلم «شبکه» نیز کوتاه بود، اما به اندازه‌ای به یادماندنی بود که توانست نامزد اسکار شود.

او اوایل دهه ۱۹۷۰ میلادی به یکی از چهره‌های آثار تلویزیونی هم تبدیل شد. یکی از آثار برجسته او در دهه ۱۹۸۰، «راحتی بزرگ» به کارگردانی جیم مک براید بود. آخرین نقش آفرینی‌های تلویزیونی او به سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ باز می‌گردد که در یک قسمت از سریال‌های «نظم و قانون» و «سی‌اس‌آی» حضور پیدا کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصاویر بحث‌ برانگیز از لئوناردو دیکاپریو و نامزد جدیدش

دیکاپریو که در حال حاضر ۵۰ سال دارد نامزد‌های زیادی داشته است. اما این تصاویر از نامزد جدیدش که حلقه در دست دارد باعث شده است گمانه زنی‌های جدیدی درباره نامزدی دیکاپریو شکل بگیرد.

ویتوریا سرتی یک مدل ایتالیاییه که قبلا هم یک بار با یک دیجی معروف آمریکایی ازدواج کرده بود، اما پس از مدتی طلاق گرفت.

منبع: برترین‌ها

tags # هالیوود ، لئوناردو دی‌کاپریو سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • عبدالله سیدران درگذشت؛ عبدالله سیدران که بود و چطور درگذشت؟
  • (عکس) تصاویر بحث‌ برانگیز از لئوناردو دیکاپریو و نامزد جدیدش
  • کریستوفر نولان و همسرش شوالیه شدند
  • کریستوفر نولان و همسرش شوالیه می‌شوند
  • فیلم روش خلاقانه یک پسربچه برای دزدی در خیابان در روز روشن
  • ایران اسلامی امام حسنی و اهل بیتی است
  • فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی
  • یک مدعی غیرمنتظره برای جایزه MVP لیگ والیبال ایران
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی