Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@09:29:55 GMT

برخورد شدید وانت مزدا با موتورسیکلت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۲۲۲۰

احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف بین وانت مزدا با موتور سیکلت به علت عدم توجه به جلو راننده مزدا در محدوده بزرگراه امام علی (ع) و از مصدوم شدن راکب موتورسیکلت خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، احسان مومنی عنوان کرد: با وقوع یک فقره تصادف جرحی در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که یک دستگاه وانت مزدا که در مسیر جنوب به شمال امام علی (ع) بعد از پل بعثت و در لاین وسط در حال ترد بوده به علت عدم توجه به جلو بشدت با یکدستگاه موتورسیکلت برخورد می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.   بیشتر بخوانید: فوت سرنشینان موتورسیکلت
این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده راکب موتورسیکلت به بیمارستان منتقل شد.
وی از رانندگان موتورسیکلت خواست قبل از روشن کردن موتور و حرکت کلاه کاسکت را بر سر گذاشته و سپس اقدام به تردد در سطح معابر نمایند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور تصادف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان با اعلام آماده‌باش اورژانس در گتوند گفت: در یک روز پر حادثه در شهرستان گتوند طی ۹ فقره تصادف ۲۲ نفر مصدوم شدند.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: ۲۲ نفر در ۹ حادثه تصادف در شهرستان گتوند طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند و بر همین اساس اورژانس گتوند در پی روز شلوغ حوادث جاده‌ای در این شهرستان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفت.

وی افزود: در حادثه واژگونی موتورسیکلت در جاده چغامله به گتوند سه نفر مصدوم شدند و حادثه برخورد خودرو سمند با عابر پیاده در جاده پارک کوهستان یک نفر مصدوم به جا گذاشت.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: بر اثر تصادف موتورسیکلت با مینی‌بوس در صالح‌شهر گتوند یک نفر مصدوم شد و تصادف خودروی پراید با ماشین سنگین در جنت مکان گتوند هفت نفر مصدوم شدند.

شرهانی تصریح کرد: در حادثه‌ای دیگر تصادف دو خودروی پراید در جاده گتوند به جنت مکان گتوند، پنج نفر مصدوم به جا گذاشت و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی توضیح داد: مصدومان این حوادث توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کارون گتوند اعزام شدند، همچنین به دنبال تصادف خودروی پژو با رانا و دو حادثه واژگونی موتورسیکلت در پل قیصر امین‌پور و پارک گلستان گتوند سه نفر مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان اضافه کرد: همچنین تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در جاده شهرک بنی نجار گتوند، دو نفر مصدوم به جا گذاشت، حادثه‌دیدگان این چند فقره تصادف توسط نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند.

شرهانی تاکید کرد: مسافران برنامه‌ریزی دقیق در سفر داشته باشند و از رانندگی با سرعت بالا و با خستگی و خواب‌آلودگی پرهیز کنند.

کد خبر 739892

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • ۹ حادثه با ۲۲ مصدوم درگتوند
  • ۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • لحظه تصادف و آتش گرفتن وانت در جاده ارومیه (فیلم)
  • تمهیدات ویژه ترافیکی برای محفل قرآنی امام حسنی‌ها اعلام شد
  • بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان شهروند بجنوردی را گرفت