Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@23:17:47 GMT

توقیف خودروی متخلف با کلکسیونی از تخلفات

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۲۲۲۶

مجید رنجبر از توقیف یک دستگاه تیبا در بزرگراه خرازی به علت انجام چندین مورد تخلف خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۱۸:۴۰ بعد از ظهر دیروز تیم کنترل نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ در حین گشت زنی در مسیر خرازی به غرب ورودی اردستانی، مشاهده می‌نمایند که یک دستگاه تیبا در حال انجام حرکات مخاطره آمیز و حرکات نمایشی در این محدوده می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تیم نامحسوس به محض رویت تخلفات این تیبا به راننده آن دستور ایست داده و پس از طی مسافتی این خودرو را متوقف می‌نمایند.   بیشتر بخوانید: توقیف دو پراید سرقتی در محور آزاد راه‌ها   رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این خودرو به علت تخلفات متعدد و حرکات مخاطره آمیز، حرکات خلاف جهت، حرکات مارپیچ، عدم توجه به فرمان ایست پلیس توقیف گردید.
وی از از شهروندان خواست به محض رویت خودرو‌هایی که با انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز نظم عبور و مرور شهر را برهم می‌زنند با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کرده و پلیس را در جریان بگذارند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور توقیف خودرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور توقیف خودرو پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با خودرو‌های پلاک مخدوش و قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی bmw قاچاق در شهرستان ساری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان، پس از هماهنگی‌های قضائی، خودروی موردنظر را که فاقد هرگونه مدارک قانونی بوده حین تردد در سطح شهر ساری متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با بیان این که کارشناسان ارزش خودروی مورد نظر را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتبتط مالک این خودرو نیز پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمد پور ضمن قدردانی از تشریک مساعی مردم استان در امر مبارزه با قاچاق کالا، در خاتمه مبارزه با جرائم اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس امنیت اقتصادی استان عنوان کرد و از مردم خواست: در صورت اطلاع از محل نگهداری هر گونه کالای قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه