Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، پیام نجفی گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جمهوری اسلامی، مردمی بودن آن است، یعنی حکومت بر پایه رأی مردم قوام می‌یابد، بنابراین همواره در طول چهار دهه گذشته جمهوری اسلامی ایران صاحب بیشترین برگزاری انتخابات در طول حیات خود بوده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه نماد فرهیختگی و قوه عاقله جامعه است و نگاه مردم و جامعه به دانشگاه، نگاهی الگومحور است، از این رو در رویدادهای مهمی مانند انتخابات، جامعه استادان به‌عنوان مرجع الف در مشارکت فعال جامعه مؤثر خواهند بود، افزود: حساس بودن جامعه نسبت به تحولات جامعه و آگاه بودن نسل جوان کشور به‌خصوص دانشجویان می‌تواند سبب رشد و بالندگی کشور شود و بی‌تفاوتی در این عرصه برای امنیت، تمامیت ارضی و پیشرفت کشور نامطلوب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: انتخاب یک دولت کارآمد و انقلابی با میزان مشارکت قابل قبول نیاز امروز جامعه است، امیدوارم با استقرار چنین دولتی از ظرفیت بی‌بدیل نخبگان و دانشگاهیان برای تحول در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، صنعتی، کشاورزی و تولید استفاده شود.

ملت ایران حاکم بر سرنوشت خود هستند

نجفی بیان کرد: آنچه از یک عنصر دانشگاهی و دانشجوی امروز مورد انتظار است، صرفاً حضور در پای صندوق‌های رأی نیست؛ بلکه به‌عنوان یک دانشجوی فعال باید مزایا و اهداف حضور در پای صندوق‌های رأی را برای دیگران تشریح کند تا مشارکت آگاهانه افزایش یابد.

وی افزود: دشمنان و رسانه‌های وابسته به آن درصدد تحریف و تخریب آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی هستند، از این رو قشر دانشگاهی باید با رصد دقیق فعالیت آنها، نسبت به روشنگری و اقناع افکار عمومی کوشا باشد؛ چراکه نگاه جامعه به قشر دانشگاهی متفاوت از سایر اقشار کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان مطرح کرد: ملت ایران حاکم بر سرنوشت خود هستند و ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد؛ چراکه انتخابات به نوعی دخالت و اختیار تصمیم‌گیری برای سرنوشت کشور است.

نجفی تبیین کرد: جامعه دانشگاهی همانگونه که در آگاه‌سازی مردم برای تحقق پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی نقش محوری داشته، امروز هم باید نقش پرچمداری خود را ایفا و مزایای مشارکت حدکثری را برای مردم روشن کند.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1099302 برچسب‌ها پیام نجفی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پیام نجفی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین شاخص‌های حکمرانی در حوزه دارو و مکمل

 عباس کبریایی زاده رئیس هیئت مدیره سندیکای دارویی ایران در مراسم دوازدهمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی گفت: در حوزه مکمل های غذایی و رژیمی پیشرفت قابل توجهی داشته و سابقه بیش از ۴۰ سال در زمینه طب گیاهی در کشور داریم. 

وی بیان کرد: معتقدم که میزان مشارکت باید ارتقا پیدا کند و باید به موضوع مشارکت پذیری سایر حوزه ها توجه داشته باشیم. تغییر رویکرد خوبی در سازمان غذا و دارو انجام شده است.  

کبریایی زاده تاکید کرد: برای داشتن آینده خوب باید شاخص های حکمرانی را تدوین و معتقدم که نگاه استراتژیک در حوزه های دارویی و مکمل ها داشته باشیم. 

وی همچنین گفت: باید یک نظام حساب گر ایجاد و فعالیت ها در بستر عدالت قرار بگیرد.

بیش از ۱۲۰۰ گیاه دارویی در کشور

در ادامه مراسم جمشیدی رئیس هیئت میره انجمن طب سنتی گفت: صنعت داروسازی سنتی و گیاهی از سابقه ۴۳ سال برخوردار است و این حوزه از رشد خوبی برخوردار شده است.  

وی بیان کرد: سال گذشته در زمینه قیمت های مواد اولیه سالی آسانی نبود و دانش فنی در این حوزه تبدیل به تولیدات و داروی طبیغی خواهد شد. 

جمشیدی تاکید کرد: اکنون بیش از ۱۲۰۰ گیاه دارویی در کشورداریم که مقدار کمی از این تنوع داروی سنتی در کشور ساخته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت آحاد جامعه در حفظ محیط زیست
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • ضرورت تدوین شاخص‌های حکمرانی در حوزه دارو و مکمل