Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از طرحهای ملی وزارت دفاع و الحاق ناوشکن دنا به ناوگان نیروی دریایی گفت: برای ملت ایران، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و همه نیروهای مسلح روز بسیار خوبی است که صنایع دفاع کشور با دست متخصصین خود ظرف ۸ سال یک ناوشکن بسیار مهم را از آغاز تا پایان تکمیل و آماده بهره برداری می‌کند و امروز این ناوشکن آماده است که انواع ماموریت‌های خود را به خوبی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری گفت: امروز وزارت دفاع کار بسیار بزرگ و عظیمی را به پایان رساند و دو ناو را در اختیار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی قرار داد.

اهم اظهارات وی را در ادامه به مقل از ایرنا بخوانید؛

* نیروی دریایی از آغاز انقلاب تا امروز همواره یک نیروی پرتوان و قدرتمند بود. مردم به یاد دارند که در جنگ تحمیلی ظرف ماه‌های اولیه نیروی دریایی به طور کلی نیروی دریایی عراق را منهدم کرد و بعد از دو سه ماه ما در آب های خلیج فارس شناور عراقی نمی‌دیدیم و نیروی دریایی عراق توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران منهدم شد.

* نیروی دریایی و هوایی تنها دو نیرویی بودند که در سال پایانی جنگ مستقیما با ارتش آمریکا رو به رو شدند، در هشت سال، جنگ ما با متجاوزین جهانی بود و در زمین، جنگ ما با صدام بود. نیروی دریایی و هوایی در سال پایانی در خلیج فارس با نیروی دریایی و هوایی آمریکا رو به رو شدند.

* ارتش در کنار نیروی دریایی سپاه از سال ۶۷ تا امروز، حدود ۳۳ سال است که از آب های سرزمینی ما به خوبی حفاظت می‌کند.

 ادامه دارد 

27215

کد خبر 1525085

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی سپاه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک ناوشکن آمریکایی به همراه دو کشتی دیگر آمریکایی و صهیونیستی را هدف قرار داده است.

شبکه خبری المسیره گزارش داد که سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه شب حمله اخیر خود به ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی در خلیج عدن و اقیانوس هند را تشریح کرد.

به گزارش المسیره، نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که این ناوشکن که به نامش اشاره نشده با شماری پهپاد هدف حمله قرار گرفته شده است.

براساس این گزارش یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای مسلح یمن سه عملیات نظامی را انجام داده که در جریان آن علاوه بر ناوشکن آمریکایی، یک کشتی دیگر این کشور (MAERSK YORKTOWN) در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی (MSC VERACRUZ) را نیز با پهپاد در اقیانوس هند هدف قرار داده است.

نیروهای مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

کد خبر 6088215

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد