Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر بهداشت گفت: حتماً نیاز داریم فضا‌هایی که در آن قرار می‌گیریم تهویه مناسب داشته باشد. شاید در آینده باید در طراحی فضا‌های بسته از جمله کلاس‌ها باید بحث تهویه را جدی بگیریم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا و معاون وزیر بهداشت صبح امروز در مراسم اختتامیه جشنواره و پویش مدافعان و سفیران سلامت گفت: ما خیلی احساس نزدیکی و قرابت زیاد با آموزش و پرورش داریم چرا که گروه هدف اصلی ما در بهداشت و پیشگیری همین آموزش و پرورش است و همینجا تقدیر می‌کنم از دانش آموزان و سفیران سلامت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: قریب به ۱۵ ماه است درگیر ویروس کرونا هستیم و این ویروس وارد جهان هستی شد و خیلی عجیب بود و با اخلاف خودش هم متفاوت بود. اجدادش را می‌شناختیم و ویروس کرونا قبلاً باعث سرماخوردگی می‌شد و در کتب پزشکی یک پاراگراف کوتاه درباره اش می‌نوشتند که یک دسته از ویروس‌ها باعث ایجاد شبه آنفلوآنزا می‌شود که یکی از آن‌ها کروناست. بعد ویروس جدی‌تر مثل ویروس سارس و مرس خودش را نشان داد و باز هم ویروس کووید ۱۹ متفاوت بود و همه معادلات را بهم ریخت.

معاون وزیر ادامه داد: مثلاً ویروس‌ها عمدتاً فصلی هستند و تحت تاثیر خیلی عوامل قرار می‌گیرند. دنیا هم منتظر بود که این ویروس با شروع فصل گرما از بین برود و در فصل گرما اتفاقاً قوی‌تر وارد شد. سال گذشته در فصل گرما استان‌های جنوبی بیشتر درگیر هستند یعنی به دما حساس نبود و بیشتر هم مردم را درگیر کرد.

رئیسی اظهار کرد: بعد متوجه شدیم و دیدیم تابستان فصلی است که در و پنجره بسته می‌شود و کولر‌ها باز می‌شود و باعث می‌شود ویروس دچار چرخش در محیط شود و بیش از همیشه نقش تهویه مهم شد و حتماً نیاز داریم فضا‌هایی که در آن قرار می‌گیریم تهویه مناسب داشته باشد. شاید در آینده باید در طراحی فضا‌های بسته از جمله کلاس‌ها باید بحث تهویه را خیلی جدی بگیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کلاس درس مدرسه کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل : خودمان باید کنترل غزه را به دست بگیریم

وزیر دارایی اسرائیل مدعی شد تا زمانی که یک «قدرت میانه‌رو» برای مدیریت امور غزه ایجاد شود، این رژیم باید خودش کنترل امور آن را در دست داشته باشد.

به گزارش ایسنا، «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی اسرائیل امروز دوشنبه در گفتگویی با رادیوی ارتش این رژیم اظهار کرد: اسرائیل باید خودش بر غزه کنترل داشته باشد تا زمانی که در آینده نیروهای محلی میانه‌رویی ایجاد شوند که مدیریت امور نوار غزه را به دست بگیرند.

اسموتریچ در ادامه گفت: ما باید کنترل نظامی و عملیاتی بر غزه داشته باشیم تا زمانی که بتوانیم نیروهای محلی میانه‌رویی را به جای حماس توسعه دهیم.

این چهره افراطی کابینه اسرائیل در ادامه ساکنان نوار غزه را «نازی» خواند و مدعی شد: «حدود ۲ میلیون نازی در غزه وجود دارد که دست به سلاخی، تجاوز و قتل یهودی‌ها می‌زنند، اگر ساکنان بومی حاکمیت را به دست بگیرند، آنجا به منطقه‌ای تروریستی تبدیل خواهد شد!»

وزیر دارایی اسرائیل در ادامه اظهارات خود گفت: «مدیریت امور غزه را چه ارتش اسرائیل چه حماس به دست بگیرد، ما برای رفع خطری که حماس ایجاد می‌کند،‌ تلاش خواهیم کرد و این کار زمان خواهد برد.»

این رهبر حزب راست افراطی «صهیونیسم دینی» در ادامه تاکید کرد: «تازمانی که حماس در غزه حضور دارد، هیچ کسی به جای ما این کار را انجام نخواهد داد.»

او پیش از این نیز بر لزوم آغاز حمله به رفح در جنوب نوار غزه با وجود تمامی هشدارهای بین‌المللی تاکید کرده و از شهرک‌نشین‌هایی که در کرانه باختری به فلسطینی‌ها حمله می‌کنند، حمایت کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چگونه بیمه بیکاری بگیریم؟
  • اسرائیل : خودمان باید کنترل غزه را به دست بگیریم
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند!
  • چگونه ارز درمانی بگیریم؟
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • افزایش ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر