Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناوشکن دنا و ناو مین‌شکار شاهین ساخت متخصصان دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (دوشنبه) با دستور رئیس جمهور به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در بندرعباس ملحق شد.

به گزارش مشرق، آیین الحاق ناوشکن بومی دنا و مین شکار شاهین، با دستور الحاق توسط حسن روحانی رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فریدون همتی استاندار هرمزگان، حجت حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه در ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و دیگر مقامات لشکری و کشوی به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با الحاق این ناوشکن بومی، جلوه‌ای دیگر از توان صنایع دفاعی در تامین نیازهای اقتدارآفرین، توانمندی دریایی ایران و سربلندی ایران اسلامی را اثبات شد.

ناوشکن دنا چهارمین ناوشکن بومی و ساخت ایران است که پس از ناوشکن‌های جماران، دماوند و سهند به نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود، این ناوشکن ۹۵ متر طول داشته و ۱۱ متر نیز عرض دارد. 

دنا نسبت به سایر ناوشکن‌های ساخت داخل پیشرفته تر و به روزتر است، این ناوشکن با تجهیزات و ادوات نصب شده قادر به تشخیص و انجام عملیات در مواجهه با هرگونه تهدید در شعاع ۲۰۰ کیلومتری است.

در این ناوشکن انواع تجهیزات جنگ الکترونیک، موشک سطحی و سطح به هوا، پرتاب‌گر اژدر، سامانه سونار و چندین ویژگی خاص به کار رفته تا از دنا یک ناوشکن رزمی عملیاتی تمام عیار بسازد. 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین ناوشکن ناوشکن دنا طرح الحاق سید عبدالرحیم موسوی امیر دریادار حسین خانزادی وزارت دفاع امیر سرتیپ امیر حاتمی نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارچه‌نوشتۀ عبری دانشگاه امیر کبیر

در واکنش به عملیات تنبیهی «وعده صادق» و حمله پهپادی ایران به مواضع رژیم جعلی و شکست بزرگ صهیونیست‌ها، پارچه‌نوشته‌ای به زبان عبری بر روی درب ورودی دانشگاه امیر کبیر نصب شد؛ «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید».

منبع: فرهیختگان آنلاین

tags # اسرائیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل | تمام فیلم‌های ما را بازبینی و بخشی‌هایی از آن‌ را حذف کردند! | ویدئو
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • پارچه‌نوشتۀ عبری دانشگاه امیر کبیر
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم