Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:24:42 GMT

روکش فوری یا لمینت متحرک اسنپ آن اسمایل

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۲۵۲۸

روکش فوری یا لمینت متحرک اسنپ آن اسمایل

پلاک اسنپ آن اسمایل (به آن روکش فوری یا لمینت متحرک نیز می گویند) روشی فوری و بدون درد برای ایده آل کردن لبخند است... - اخبار بازار -

پلاک اسنپ آن اسمایل (به آن روکش فوری یا لمینت متحرک نیز می گویند) روشی فوری و بدون درد برای ایده آل کردن لبخند است که تنها ظرف دو جلسه انجام می شود. شما میتوانید مدل و رنگ لبخندی که می خواهید داشته باشید را انتخاب کنید، سپس دندانپزشک از دندانهایتان قالب گیری می کند و همان پلاکی که مد نظر شما است را متناسب با دهان شما می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرآیند ساخت این روکش زیبایی دندانها، حدود سه هفته زمان می برد.

پلاک اسنپ آن اسمایل چیست؟

پلاک زیبایی اسنپ آن اسمایل (Snap-On Smile) در واقع نوعی روکش یا لمینت فوری و متحرک برای همه دندانهای یک فک است که به دندانها چسبانده نمی شود بلکه هر وقت که بخواهید میتوانید آن را در بیاورید و دوباره بگذارید.

روکش دندان فوری و متحرک نازک اما بادوام است و از رزین دندانپزشکی ساخته شده است. این روش جایگزین خوبی برای کسانی که است که نمی خواهند درمانهای تهاجمی، پر هزینه و گاهی سخت جهت زیبایی دندانها را انجام بدهند.

هزینه اسنپ آن اسمایل چقدر است؟

هزینه آن همانند سایر ترمیمهای دندانی متغیر است. این بستگی به اندازه، شکل و مدل دندانها و جنس مواد به کار رفته و همچنین دستمزد دندانپزشک دارد. برای دریافت هزینه با این شماره تماس بگیرید 021-65567010

فواید و مزیتها

اسنپ آن اسمایل نسبت به لمینت یا  روکش کردن دندانها  بسیار ارزانتر است و طیف گسترده ای از مردم می توانند از آن بهره ببرند.

این روش کاملا بدون درد، بدون نیاز به بی حسی و بدون تراش دندان انجام می شود.

روکش دندان فوری و متحرک کاملا غیر تهاجمی است بنابراین در هر سن یا وضعیت سلامتی که باشید میتوانید از آن بهره ببرید.

اسنپ آن اسمایل برای چه کسانی مناسب است؟

 

کسانی که مشکلات زیر را دارند می توانند با این روش زیبایی مشکل خود را برطرف کنند:

بدرنگی و لکه های دندانکجی جزئی دندانهافاصله بین دندانها یا جای خالی برخی از دندانهاجایگزینی برای دندان مصنوعی پارسیل (نیمه) که برای زیبایی استفاده می شود (توجه داشته باشید اگر دندان مصنوعی تان صرفا برای زیبایی نیست و کاربرد دندانی دارد نباید آن را با این پلاک زیبایی جایگزین کنید)

چه کسانی نباید از این پلاک استفاده کنند؟

کسانی که یکی از مشکلات زیر را دارند تا زمانی که درمان انجام نداده اند نمیتوانند از این روکش فوری و متحرک بهره ببرند:

پوسیدگی دندانبیماری لثهکجی شدید دندانهاناهمراستایی فکهاشکستگی، لب پر شدگی یا ترک دندانمشکلات یا بیماریهای دهان و دندان

این افراد پیش از هر درمان زیبایی باید با دندانپزشک مشورت کنند. گاهی لازم است ابتدا دندانها ترمیم یا ارتودنسی شوند و سپس برای گذاشتن پلاک زیبایی اقدام کنید.

عوارض

گاهی اوقات ممکن است استفاده از آن تاثیر منفی بر سلامت دهان و دندان بگذارد. از جمله این عوارض عبارتند از:

افزایش احتمال تشکیل پلاک و جرم: به دلیل وجود فاصله بین اسنپ آن اسمایل و دندانها، ممکن است ذرات و جرم در زیر آن جمع شده و از دندانی به دندان دیگر گسترش یابد.افزایش احتمال پوسیدگی دندان: هنگامی که این روکش متحرک را در دهان دارید، بزاق نمیتواند با سرعت همیشگی باکتریها را بشوید و دندانها را تمیز کند. این میتواند منجر به افزایش احتمال پوسیدگی دندان شود.ناراحتی یا تحریک لثه: گاهی اوقات اسنپ آن اسمایل ممکن است درست اندازه نباشد و فرد را اذیت کند یا در آوردن یا گذاشتن مجدد آن سخت باشد.محدودیت در خوردن: در مدتی که پلاک را در دهان دارید نباید چیزهای داغ بخورید چون حرارت باعث نرم شدن و تغییر شکل این وسیله می شود. این ویژگی ممکن است باعث شود نتوانید در برخی مهمانی ها از آن استفاده کنید.استهلاک: به مرور زمان این وسیله نیز همانند هر وسیله دهانی دیگر مستهلک می شود. جنس اسنپ آن اسمایل بادوام و محکم نیست بنابراین انتظار عمر طولانی از آن نداشته باشید. اگر می خواهید دندانهایتان برای همیشه سفید و زیبا شوند می توانید از روشهای جایگزین استفاده نمایید.

دوام و عمر

این وسیله زیبایی تقریبا 3 تا 5 سال عمر می کند به شرطی که درست از آن مراقبت کنید.

چه روشهای دیگری به جزء اسنپ آن اسمایل وجود دارد؟

کامپوزیت: کامپوزیت دندان یک روش درمانی در دندانپزشکی زیبایی است که سطح جلوی دندانها را زیباتر می کند.ونیر کامپوزیت دندان  یک پوسته نازک است که به سطح جلوی دندان چسبانده می شود.

لمینت: لمینت دندان که یکی دیگر از درمان های زیبایی است انواع مختلفی دارد. باندینگ که مخفف شده باندینگ کامپوزیت است یک درمان زیبایی است که در آن از رزین همرنگ دندان برای زیباتر کردن سطح جلوی دندان بهره برده می شود. مواد ابتدا محلول و نرم است اما پس از پایان کار، با تاباندن نور مخصوصی سخت می شود.

سفید کردن دندانها: اگر هدفتان از پلاک زیبایی، داشتن لبخندی سفید و درخشان است می توانید به جای آن، دندانهای خود را با بلیچینگ سفید کنید.

ایمپلنت دندان: برخی افراد برای پر کردن جای خالی دندان نیاز به پروتز دارند. برای این منظور، ایمپلنت دندان بهترین پروتز  است.

 

الاینر شفاف: الاینر شفاف که اینویزالاین معروف ترین برند آن است، جایگزینی برای براکت ارتودنسی است تا بدون نیاز به سیم و فلز، دندانها صاف و مرتب شوند. این پلاک شفاف از پلاستیک بی رنگ ساخته می شود.

براکت: اگر دندانها کجی یا نامرتبی داشته باشند یا موقعیت فکها نامناسب باشد، باید با درمان ارتودنسی آنها را اصلاح و صاف و مرتب کنید.  درمان ارتودنسی برای منظم کردن دندان ها بر روی یکدیگر لازم است تا فشار بیش از حد در برخی از بخشهای دندان وارد نشود و دندانها دچار ساییدگی شدید نشوند و از طرفی مفصل و عضله فک دائما تحت فشار غیر معمول قرار نگیرد و تخریب نشود.

آیا میتوانم با پلاک اسنپ آن اسمایل، چیزی بخورم؟

شما در مدتی که این روکش زیبایی را در دهان دارید میتوانید بخورید و بیاشامید. مراقبت از آن ساده است و هر بار که آن را در می آورید باید خوب تمیز کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلاک زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد در شهرستان طبس آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمحمد فرخی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول 10 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر150 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.  

وی گفت: قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول 25 کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول 30 کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. 

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی وروکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی همچنین از انجام عملیات ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه به سرند  شهرستان فردوس نیز خبر داد. در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و توسعه محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، ماسه آسفالت راه روستائی اسلامیه - سرند اجرایی  شده است.  این پروژه‌ بصورت امانی در فروردین ماه سال جاری اجرایی شد که برای اجرای این عملیات حدود 18میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی درباره پروژه‌های راه روستایی در حال اجرا شهرستان فردوس عنوان کرد: احداث راه روستایی نوق به انارستانک به طول 4.2 کیلومتر توسط این اداره در دست اقدام است..

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: فردوس دارای بیش از 745 کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می‌‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی
  • ایمپلنت یک روزه جایگزین سریع بی دندانی