Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@04:38:21 GMT

سفر رئیسی به تبریز لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۲۷۹۰

سفر رئیسی به تبریز لغو شد

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در شهرستان تبریز از لغو سفر این کاندیدای ریاست جمهوری به تبریز خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضا صدیقی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری حفظ سلامت مردم از اولویت‌های اصلی ستادهای انتخاباتی است، گفت: در خصوص سفر آقای رئیسی به تبریز نیز علی رغم پیش بینی دقیق‌ترین پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات حفاظتی ویژه جهت بهره مندی از محیطی سالم برای حضور مردم، براساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا این سفر لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیقی ادامه داد: به محض انتشار خبر سفر آیت الله رئیسی به تبریز شور و شعفی وصف ناپذیر در بین مردم استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز ایجاد شده بود و اقشار و احزاب مختلف مردمی با حضور در ستادهای ایشان در اقصی نقاط این استان، آمادگی و اشتیاق خود به منظور کمک در میزبانی هرچه شایسته تر از ایشان اعلام کرده بودند.

وی با تاکید براینکه قلوب اکثر مردم آذربایجان با وجود آیت‌الله رئیسی متصل است، گفت: به یقین این ارتباط از طریق رسانه‌های دیداری، شنیداری و فضای مجازی در روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری عمیق تر شده و مردم همیشه در صحنه آذربایجان با بیعتی راستین و خالصانه، علاوه بر تلاش درجهت جلب مشارکت حداکثری و آگاهی بخشی به مردم درجهت انتخاب آقای رئیسی به عنوان فرد اصلح، حضوری مثال زدنی در روز انتخابات خواهند داشت.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این اردو با هدف اعزام به مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ تا ششم اردیبهشت ماه سال جاری در تبریز ادامه می‌یابد و ۱۶ ورزشکار در آن حضور خواهند داشت.

صادق بیگدلی، حمیدرضا عباسی (تهران)، مهدی بابادی (خراسان رضوی)، مجید لشگری، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد (مازندران)، حسین گلستانی، سید محمدحسینی جد (قم)، محمد نعمتی، جمال نظری، قاسم اسلامی (گلستان)، مسعود امامی (کرمانشاه)، میثم علی‌پور (گیلان)، میثم حاج‌بابایی (آذربایجان‌شرقی)، عیسی زیراهی (مرکزی)، داوود علیپوریان (قزوین) ملی پوشانی هستند که زیر نظر هادی رضایی سرمربی، جلیل ایمری، حسن محمدی و هادی ساجدی نیا مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

حجت الاسلام علیرضا میرجلیلی به عنوان مربی فرهنگی ملی پوشان را در این اردو همراهی می‌کند و علی کشفیا سرپرستی این اردو را بر عهده دارد.

هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک تابستانی ابتدا برای ۴ تا ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۴ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده بود، اما به احتمال زیاد بین ۲۸ اوت تا ۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۷ تا ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) برگزار می‌شود، شهر پاریس برای اولین بار در تاریخ میزبان بازی‌های پارالمپیک خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح تونل انرژی تبریز
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود