Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:39:20 GMT

شروع به کار میثاقیان در لیگ یک؛ مقابل تیم سابق!

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۳۰۸۰

شروع به کار میثاقیان در لیگ یک؛ مقابل تیم سابق!

سرمربی باتجربه و کهنه‌کار فوتبال ایران امروز در کسوتی جدید کار خود را در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران آغاز خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه" رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران امشب پیگیری و به اتمام می‌رسد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها خوشه طلایی ساوه که با نتایجی درخشان در نیم‌فصل دوم توانسته خود را از قعر جدول جدا کند و به کورس رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بیفزاید، در خانه و در ورزشگاه شهید چمران از ملوان بندرانزلی میزبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکات جالب‌توجه و مهم درباره مسابقه امروز، حضور اکبر میثاقیان در کادرفنی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه است؛ میثاقیان که تا دو هفته پیش در تیم لیگ دویی ویستا توربین تهران سمت سرمربی را داشت، حالا در خوشه طلایی ساوه در کسوت مدیرفنی حضور دارد اما محرومیت سرمربی جوان خوشه طلایی باعث شده تا این سرمربی کهنه‌کار فوتبال ایران امروز در کنار خط حضور پیدا کند.

 

میثاقیان که شب گذشته در اردوی تیم فوتبال خوشه طلایی رسماً مراسم معارفه‌اش برگزار شد، در شرایطی امروز اولین تجربه حضور خود در رقابت‌های این فصل لیگ یک را تجربه می‌کند که باید مقابل تیم ملوان، تیم فصل گذشته خود شاگردانش را به میدان بفرستد؛ اکبر میثاقیان در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ یک هدایت ملوان را پذیرفت و در نهایت توانست  سهمیه ملوان را در لیگ یک حفظ کند.

 

گفتنی است وحید بیاتلو سرمربی جوان تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به دلیل موضع‌گیری تند و اتهام‌زنی علیه مسئولان سازمان لیگ، سه جلسه از همراهی تیمش محروم شده که با توجه به در کورس رقابت بودن خوشه طلایی ساوه مدیران باشگاه تصمیم به حضور اکبر میثاقیان در نقش مدیرفنی گرفتند تا در سه مسابقه حساس پیش‌روی خوشه طلایی مقابل تیم‌های ملوان، قشقایی و پارس جنوبی هدایت تیم از کنار زمین برعهده میثاقیان باتجربه باشد.

دسته یک خوشه طلایی ساوه ویستا توربین تهران اکبر میثاقیان (سرمربی) لیگ دسته دوم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک خوشه طلایی ساوه ویستا توربین تهران اکبر میثاقیان سرمربی لیگ دسته دوم خوشه طلایی ساوه اکبر میثاقیان فوتبال ایران لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار ایرانی طلایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، علی‌خورشیدی ملی‌پوش ایران در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت.

وی در مرحله بعدی با ورزشکاری از نپال پیکار کرد و با برتری مقابل آن به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

کد خبر 6088598 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • ووشوکار ایرانی طلایی شد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!