Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید ملانوری روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات این است که تلاش کنیم انتخابات در شرایطی امن و آرام و در خور شأن نظام برگزار شود.

وی گفت: تاکید ما به همه عوامل اجرایی و مجریان انتخابات، حرکت بر مدار قانون و رعایت اصل بی‌طرفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی موضوع انتخابات را مساله‌ای مهم برای کشور عنوان کرد و افزود: انتخابات در همه دوره‌ها حساس بوده است و در این دوره نیز حساسیت‌های ویژه خود را دارد.

وی گفت: فشارهای روانی و تبلیغاتی خارج مرزها برای کاهش سطح امید مردم به نظام و بی‌انگیزه کردن آنها به مشارکت در انتخابات و در نتیجه تاثیرگذاری بر روند انتخابات و کمرنگ جلوه دادن نقش آن از مهمترین دلایلی است که حساسیت شرایط موجود را بیشتر کرده است.

ملانوری اظهار داشت: ما به عنوان کارگزاران و تریبون‌داران نظام مسئولیت داریم که با آماده کردن شرایط، اعتمادسازی کنیم.

وی افزود: مردم باید با خیال راحت و انرژی مضاعف در این حماسه سیاسی شرکت کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: به جهت حفظ سلامت مردم، هم رای‌دهندگان و هم رای‌گیرندگان در برابر ویروس کرونا تمهیدات لازم درخصوص تامین ماسک و لوازم بهداشتی و نیز رعایت فاصله اجتماعی اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: افزایش ۱۵ درصدی شعب به منظور کاهش تجمعات و رعایت ضوابط بهداشتی و البته دسترسی بهتر مردم صورت گرفته است.

ملانوری با اشاره به اینکه براساس گزارش‌های کشوری و استانی تا این لحظه استانی امن و راحت هستیم افزود: در حوزه بازار هم به منظور رفاه حال مردم تلاش شده شرایط کنترل و مدیریت شود.

وی انتخابات را اولویت اول استان در شرایط فعلی اعلام کرد و گفت: یکی از کارهای اساسی ما در این ایام، توجه به جنبه‌های مختلف تاثیرگذار بر انتخابات بوده اما این حوزه سبب نشده از دیگر اقدامات عمرانی، نظارتی و ارزیابی غافل شویم.

استاندار خراسان جنوبی از اقدامات ستاد توسعه خاوران گفت و با تاکید بر نتایج مطلوبی که در راستای معرفی استان، جذب سرمایه‌گذاران صاحب‌نام و ورود گروه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری طی این مدت به همراه داشته است، ارائه گزارش تفسیری در این زمینه را به فرصت بهتر موکول کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی نیز در ادامه به تشریح اقدامات و برنامه‌های خود در راستای فراهم کردن شرایط برای برگزاری انتخاباتی امن و راحت پرداختند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان دوره‌­ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

با توجه به لزوم حفظ سلامتی مردم تعداد شعب اخذ رای در این استان ۱۵ درصد نسبت به دوره قبل افزایش پیدا کرده است و هزار و ۲۴ شعبه اخذ رای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان جنوبی دایر می‌شود.

بیش از ۲۴ هزار نفر در این استان به عنوان عوامل اجرایی آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی انتخابات ۱۴۰۰ حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • ۱۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع دستی بهره‌مند شدند
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • برگزاری مسابقات فوتشال در بخش هزار مسجد شهر لایین شهرستان کلات نادری
  • تاثیر مناظرات صداوسیما در مشارکت مردم در انتخابات