Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@00:14:22 GMT

مرغ به ویترین‌ها برگشت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۳۲۳۹

مرغ به ویترین‌ها برگشت

ایسنا/خوزستان رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز گفت: مرغ در بازار به ثبات نسبی رسیده است و کم و بیش در بازار و پشت ویترین مغازه‌ها وجود دارد.

سید اصغر حسینی‌بهارانچی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص موجودی مرغ در بازار اهواز اظهار کرد: مرغ در بازار به ثبات نسبی رسیده است و کم و بیش در بازار و پشت ویترین مغازه‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا بر مشاهدات میدانی و بررسی‌های انجام‌شده، مرغ در سه نوبت صبح، ظهر و شب در بازار وجود دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز درباره قیمت مرغ در بازار گفت: عده‌ای از فروشندگان در بازار مرغ از شرایط به وجود آمده سوءاستفاده کردند و مرغ را به قیمت بالاتری به فروش رساندند. میانگین قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار اهواز از ۲۶ هزار تومان تا ۲۸ هزار تومان است و فروشندگانی که بیشتر از این بازه قیمتی، مرغ را به فروش می‌رسانند متخلف محسوب می‌شوند و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به وضعیت مرغ منجمد در بازار اهواز نیز گفت: در حال حاضر مرغ منجمد در بازار وجود ندارد و از حدود ۱۰ روز پیش تاکنون، مرغ منجمد توزیع نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان مرغ اصناف مرغ در بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز

محسنی الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان در راستای کاهش تخلفات در حوزه توزیع گوشت قرمز، از قصابی‌های شهرستان مهریز بازدید کرده و قیمت انواع گوشت قرمز، نصب نرخنامه در معرض دید مشتری، تاریخ پروانه کسب، صدور صورت حساب فروش و... را کنترل و بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های قصابی موظفند که قیمت تفکیک شده فروش گوشت گوسفندی، گوساله و شتر را در واحد صنفی به صورت مشخص بر روی تابلو و در معرض دید مشتریان قرار دهند و فروشندگان گوشت قرمز هم موظفند علاوه بر رعایت نرخ مصوب، کالای با کیفیت، استاندارد و بهداشتی به مصرف کننده عرضه کنند. 

محسنی الحسینی اذعان داشت: بازرسی‌ها به صورت پیوسته با هدف پایش قیمت کالا‌های اساسی و خدمات، لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تداوم خواهد داشت و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • قیمت طلا امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • قیمت سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود