Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

قوطی‌های تریاکی در سمیرم

سرهنگ"سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: ماموران انتظامی شهرستان سمیرم حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "آباده-حنا" به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در بازرسی تخصصی از این خودرو ۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که در ۱۶ قوطی جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ادامه داد: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر که تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ قرقانی تاکید کرد: نیروی انتظامی شبانه روز و در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

 

کشف ۲ قبضه سلاح غیر مجاز در فلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: ماموران انتظامی شهرستان فلاورجان، در راستای اجرای طرح ویژه خلع سلاح که با هماهنگی‌های لازم انجام گرفت، موفق به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و تعداد ۴۶ عدد فشنگ جنگی و نیز یک قبضه سلاح شکاری تک لول شدند.

او افزود: این سلاح‌ها در بازرسی از یک سواری و یک منزل کشف و ۲ نفر نیز در ارتباط با این پرونده‌ها دستگیر شدند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با مخلان امنیت با تمام ظرفیت خود مقابله می‌کند.

 

کشف سوخت قاچاق در استان اصفهان

سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اشراف اطلاعاتی که داشتند از بارگیری سوخت قاچاق توسط یک کامیون کشنده تانکر دار مطلع و وارد عمل شدند.

او افزود: خودروی مورد نظر در یکی از محور‌های مواصلاتی استان اصفهان شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان ادامه داد: همچنین گزارشی مبنی بر دپوی گازوئیل قاچاق در ۲ مخزن واصل شد که پس از هماهنگی‌های لازم گروهی از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از محل مورد نظر و مخزن‌هایی که در آنجا بود ۱۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سرهنگ ریاحی تصریح کرد: در مجموع طی ۲ عملیات جداگانه ۵۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان ضمن تأکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق فرآورده‌های نفتی خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگر در سطح جامعه نیز می‌شود که از عموم مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کلاهبرداری اینترنتی در قالب فروش گوشی موبایل

سرهنگ"غلامرضا براتی گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در کانال تلگرام او را فریب داده و مبلغ ۳۷ میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

اواظهار کرد: شاکی مدعی بود در سایت تبلیغاتی کانال تلگرام با یک آگهی در زمینه" فروش گوشی موبایل" مواجه شده و با فرد مورد نظر تماس برقرار می‌کند که از او مبلغ ۳۷ میلیون ریال تقاضا می‌کند.

سرهنگ "براتی" ادامه داد:فردشاکی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را علیرغم هشدار پلیس درخصوص سایت‌های تبلیغی مبنی بر عدم واریز وجه تا قبل از تحویل کالا یا خدمات بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد شیاد واریز می‌کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی متهم را در یکی از استان‌های غربی شناسایی کردند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر کشف سلاح غیرمجاز نیروی انتظامی انتظامی شهرستان گازوئیل قاچاق استان اصفهان قبضه سلاح مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان مراغه مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی های به عمل آمده در نهایت ماموران  کلانتری ۱۱ موفق شدند ۳ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات منسجم آنها را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: در بازجویی های فنی و تخصصی پلیسی متهمان به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی یک نفر مالخر اعتراف و ضمن دستگیری مالخر از مخفیگاه آنها موتورسیکلت های سرقتی کشف و پس از شناسايی اموال مسروقه و تاييد مالباختگان اموال به صاحبانشان بازگردانده شدند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه متهمین دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند از شهروندان خواست به توصيه های پليس برای حفظ خودرو و موتورسيکلت خود در پيشگيری از سرقت توجه نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پليس را از طريق تلفن ۱۱۰ مطلع نمايند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل