Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نامزد لیست مجمع نیروهای انقلاب در انتخابات شورای شهر اصفهان گفت:"حق اصفهان زندگی است" را حتما در شورا اجرایی می‌کنیم. - اخبار استانها -

محمد نورصالحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به انتخابات پیش رو و شرایط آن اظهار داشت: انتخابات در هر مقطعی حائز اهمیت است به ویژه در این مقطع انتخابات یک نقطه عطف به حساب می‌آید و کسانی که به هر دلیلی تصور می‌کنند با رای ندادن می‌توانند چیزی را تغییر دهند باید بدانند که بهترین راه اعتراض، رای دادن به کاندیدای اصلح و تغییر شرایط است چه در مقطع ریاست جمهوری و چه در مقطع شورای شهر و امیدواریم انتخابات پرشوری را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیرامون وحدت نیروهای انقلابی بیان کرد: نیروهای انقلابی و کسانی که دست کم در گفتار و کلام دغدغه آنها این است که به مردم خدمت کنند و رضایتمندی مردم را از نظام بالا ببرند، همه باید بتوانند با هم وحدت بکنند ولی متأسفانه تأکید بر روی برخی نقطه نظرات منجر شده که هنوز وحدت به صورت ایده‌آل و مطلوب در اصفهان اتفاق نیافتاده است.

کاندیدای مجمع نیروهای انقلاب اصفهان در انتخابات شورای شهر با اشاره به لیست مجمع نیروهای انقلاب افزود: من خوشحالم که جزء افراد لیست مجمع نیروهای انقلاب هستم؛ برخی دوستان دیگر نیز که لیست منتشر کردند از من خواستند که در لیست آن‌ها باشم اما ترجیح من این است که در این لیست بمانم و فکر می‌کنم هنوز فرصت هست تا دیگر دوستان نیز از لیست مجمع حمایت کنند و وحدت نیروهای انقلابی را رقم بزنند.

انتخابات شورای شهر در کاشان به صورت دستی برگزار می‌شود/پیش‌بینی 281 صندوق رای در منطقهششمین انتخابات شوراها در استان‌ها| نامزد اصولگرای شورای شهر ساری: تضعیف جایگاه شورا را نمی‌پذیریمششمین انتخابات شوراها در استان‌ها| نامزد اصولگرای شورای شهر ساری: بستر فساد باید از شورای شهر ساری برچیده شود

وی پیرامون شعار "حق اصفهان زندگی است" خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم این یک نگاه بلند نظرانه نسبت به اصفهان است زیرا وظایف شورا مشخص است. هوای پاک، ترافیک روان، حمل‌ونقل عمومی خوب و ایمن، رونق ساخت و ساز مسکن و ارزانی و فراوانی عرضه آن، جاری بودن همیشگی زاینده‌رود، پیشگیری از توسعه صنایع آلاینده، توسعه صنایع کم‌آب‌بر، غیرآلاینده، دانش‌بنیان وغیره همه ایده‌آل‌هایی است که ذیل شعار حق اصفهان زندگی است تعریف می‌شود.

نورصالحی اضافه کرد: شورای شهر حتی اگر نتواند مستقیم این امور را اجرا کند، می‌تواند به عنوان یک نهاد نظارتی محلی نسبت به اجرای آن مطالبه‌گری و پیگیری کند.

انتهای پیام/163

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع نیروهای انقلاب حق اصفهان زندگی لیست مجمع شورای شهر استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عزیزالله سیفی افزود: همه اقدامات و فعالیت‌هایی که منجر به صدور رای در کمیسیون‌های این شورا می‌شود با حضور نمایندگان محیط زیست، دادگستری و دیگر دستگاه‌های مرتبط و با بررسی و پیرو درخواست‌ها و مراجعات مکرر مردمی است.   او ادامه داد: اخیرا مشاهده شده در چند مورد رای‌های صادر شده توسط کمیسیون بند ۲۰ با دخالت بخش‌های دیگر ملغی شده که به نظر می‌رسد روند قانونی رعایت نشده و اعتراض برخی از اعضای شورا و حتی نمایندگان ارگان‌های مرتبط را در بر داشته و تقاضا داریم در این زمینه تجدید نظر صورت گیرد.   رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: قانون باید سرلوحه کار همه باشد و لذا در چند مورد اخیر اگر اقدامی غیر قانونی توسط برخی انجام شده، باید اصلاح شده و رای کمیسیون‌های شورا که قانونی صادر شده است نباید شکسته شود.

دیگر خبرها

  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد