Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@14:44:02 GMT

هنگ‌کنگ عذر سرمربی فنلاندی را خواست

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۳۴۰۰

هنگ‌کنگ عذر سرمربی فنلاندی را خواست

فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ تصمیم به پایان همکاری خود با سرمربی فنلاندی به دلیل کسب نتایج ضعیف در دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی گرفت.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که هنوز مسابقه مقابل بحرین از رقابت‌های دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی هنگ‌کنگ باقیمانده و هر چند آن‌ها شانسی برای صعود ندارند، اما رقم خوردن یک معجزه در این مسابقه می‌تواند صعود تیم ملی بحرین را به مرحله بعدی رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هنگ‌کنگی‌ها در دو مسابقه دور برگشت مقابل تیم‌های ملی ایران و عراق در روزهای گذشته با شکست از زمین مسابقه خارج شده‌اند، آن‌ها مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ 3 بر 1 بازی را واگذار کردند و پس از آن در مصاف با عراق و در شرایطی که در آستانه تساوی مقابل این تیم بودند، باخت یک بر صفر را متحمل شدند تا وعده‌های شگفتی‌سازی سرمربی فنلاندی این تیم عملی نشود.

 

دو شکست مقابل ایران و عراق و عملکرد ضعیف در گروه C رقابت‌های دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی باعث شد تا فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ با صدور بیانیه‌ای میکسو پاتلانینن سرمربی فنلاندی این کشور را از سمت خود برکنار کند؛ باید دید در مصاف با بحرین، هدایت تیم ملی هنگ‌کنگ در اختیار چه کسی خواهد بود، میکسو پاتلانینن این مسابقه را سرمربیگری می‌کند و از سمتش کنار می‌رود یا سرمربی موقتی در مقابل بحرین روی نیمکت هنگ‌کنگ خواهد نشست.

تیم ملی هنگ کنگ هنگ کنگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی هنگ کنگ هنگ کنگ سرمربی فنلاندی تیم ملی هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

طرفداری| مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس