Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@10:46:36 GMT

صعود مس شهربابک به لیگ یک فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۳۴۸۳

صعود مس شهربابک به لیگ یک فوتبال ایران

شاگردان وحید رضایی در فاصله 3 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ دو فوتبال ایران، امشب صعود خود به فصل آینده رقابت‌های لیگ یک را قطعی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در شرایطی عصر امروز رقابت‌های هفته 23 لیگ دسته دوم فوتبال ایران پیگیری شد که در دیدار افتتاحیه این هفته در بوکان، تیم پایین جدولی سردار بوکان توانست با 2 گل از سد نفت امیدیه بگذرد و شگفتی‌سازی کند و به نفتی‌های مدعی اجازه غنیمت حداقل یک امتیاز از سفر به بوکان را هم ندهد تا حالا همه چیز برای صعود مستقیم مس شهربابک به لیگ یک فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که نفت امیدیه که البته یک پرونده جنجالی در کمیته انضباطی به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز دارد و هنوز سرنوشت آن مشخص نشده و مورد اعتراض چند تیم دیگر است، با 41 امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه 2 لیگ دسته دوم فوتبال ایران قرار داشت و با شکست امشب، در همان رتبه و با همان امتیاز باقی ماند.

تیم مس شهربابک که صدرنشین گروه است و در آستانه صعود مستقیم به لیگ یک قرار دارد، با 49 امتیاز تنها به یک امتیاز در مسابقه امشب مقابل اترک بجنورد نیاز داشت تا بتواند صعود خود به رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال ایران را مسجل کند؛ آن‌ها امشب در بجنورد، علی‌رغم تساوی یک نیمه‌ای مقابل اترک، در نیمه دوم موفق به گلزنی شدند و شاگردان وحید رضایی با کسب هر سه امتیاز مسابقه حکم صعودشان را به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران امضا کردند.

در صورت عدم صعود مس کرمان به لیگ برتر و بقای آرمان‌گهر سیرجان و هم‌چنین با توجه به صعود مس شهربابک، فصل آینده استان کرمان در رقابت‌های لیگ یک سه نماینده خواهد داشت.

گفتنی است در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم‌های صدرنشین گروه‌های اول و دوم مستقیما به لیگ یک صعود می‌کنند و تیم‌های دوم باید در دیداری رو در رو، مسابقه پلی‌آف صعود را برگزار و برنده به عنوان سومین تیم راهی مسابقات لیگ یک می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مس شهربابک لیگ دسته دوم فوتبال ایران رقابت های لیگ دو تیم مس شهربابک رقابت های لیگ فوتبال ایران مس شهربابک لیگ یک لیگ دسته صعود مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست‌و هشتم لیگ دسته یک فوتبال ایران (جام آزادگان) با ۸ دیدار برگزار شد.    در این هفته، خیبر خرم‌آباد به مصاف دریا بابل رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید.  خیبر با این برد، ۶۴ امتیازی شد تا به صعود نزدیک‌تر شود. این دیدار حواشی زیادی داشت و اعضای تیم میهمان بار‌ها به داوری اعتراض کرده و حتی در واکنش به پنالتی ثانیه‌های پایانی خیبر، برای دقایقی زمین بازی را ترک کردند.   در دیگر دیدار، چادرملو اردکان به مصاف نفت و گاز گچساران رفت که این بازی با تساوی بدون گل همراه شد. چادرملو با این تساوی ۵۷ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند.   سایر نتایج لیگ آزادگان به شرح زیر است:‌   آریو اسلامشهر ۲ _ ۰ داماش گیلان   مس سونگون ۱ _ ۱ نفت مسجدسلیمان   مس شهر بابک ۳ _ ۰ خوشه طلایی   پارس جنوبی جم ۲ _ ۱ سایپا   شاهین بندر عامری ۰ _ ۰ شهرداری آستارا   شهر راز شیراز ۱_ ۱ مس کرمان   دیدار تیم‌های، استقلال ملاثانی با فجرسپاسی شیراز هم به دلیل همکاری نکردن باشگاه استقلال خوزستان و مسئولان ورزشگاه غدیر اهواز برگزار نشد.

دیگر خبرها

  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی صعود کردند/ حذف چین و میانمار