Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@12:59:24 GMT

6 ابزار برای مدیریت بهتر فروشگاه اینستاگرامی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۳۵۴۹

6 ابزار برای مدیریت بهتر فروشگاه اینستاگرامی

مدیریت مؤثر فروشگاه اینستاگرامی اصلا ساده نیست! اگر می‌خواهید فروشگاهی راه بیندازید که معتبر باشد، مشتری جذب کند و به درآمد خوبی برسد، باید وقت و حوصله به خرج دهید. در این نوشته با ۶ ابزار حرفه‌ای و مهم آشنا می‌شوید که هر صاحب فروشگاه اینستاگرامی باید کار با آن‌ها را به‌خوبی بلد باشد.

۱. اپلیکیشن این‌شات برای ساخت عکس و فیلم جذاب

فروشگاه اینستاگرامی بدون تصویرها و ویدئوهایی که مخاطب را جذب کنند، به موفقیت نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌های کامپیوتری و موبایلی زیادی برای ویرایش عکس و فیلم هستند، و یکی از بهترین‌ها این‌شات (InShot) است. این اپلیکیشن حرفه‌ای نیاز نخست هر فروشگاه اینستاگرامی است.

با این برنامه موبایلی می‌توانید ویرایش‌های حرفه‌ای روی تصویر و ویدئو انجام بدهید و پست‌هایی بسازید که قابلیت وایرال‌شدن داشته باشند. این‌شات ویژگی‌های فراوانی دارد که از آن جمله می‌توان به ساخت ویدئو از عکس، گذاشتن صدا روی فیلم، کم‌وزیادکردن سرعت پخش فیلم و ده‌ها قابلیت دیگر اشاره کرد.

این اپلیکیشن رایگان روی هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌اُاس نصب می‌شود. البته نسخه پولی آن هم وجود دارد که قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در نسخه رایگان این برنامه، لوگوی این‌شات گوشه ویدئوی شما قرار می‌گیرد، ولی نکته جالب اینکه همان لوگوی برنامه را هم با یک ضربدر کوچک می‌توانید حذف کنید!

 

۲. اپلیکیشن هوت‌سویت برای تحلیل حرفه‌ای حساب اینستاگرامی

اپلیکیشن هوت‌سویت (Hootsuite) گزینه فوق‌العاده‌ای برای تحلیل عملکرد صفحه اینستاگرامی است. با استفاده از این برنامه موبایلی می‌توانید ارسال پست را برنامه‌ریزی کرده و علاوه بر آن، پست‌هایی که مخاطب‌ها و مشتری‌های شما منتشر کرده‌اند، در صفحه خودتان به اشتراک بگذارید.

در هوت‌سویت می‌توانید تا ۳ حساب کاربری را به‌صورت رایگان اضافه کنید، اما اگر خواستید حساب‌های بیشتری را مدیریت کنید، باید به‌ازای هرکدام، هزینه‌ای پرداخت کنید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه حرفه‌ای به این موارد می‌توان اشاره کرد:

انتشار و اشتراک‌گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی مدیریت حساب‌های لینکداین، فیس‌بوک و توییتر زمان‌بندی برای ارسال پست در زمان مشخص کنترل برند در فیس‌بوک و توییتر.

 

۳. اپلیکیشن ری‌پست برای بازنشر نظر مشتری‌ها

برنامه موبایلی ری‌پست (Repost) به شما کمک می‌کند عکس یا ویدیو موردنظرتان را به همان شکلی که منتشر شده، و با ذکر نام صاحب اصلی آن، در صفحه خود بازنشر کنید. استفاده از این اپلیکیشن، مشتری‌ها و مخاطب‌های فروشگاه اینستاگرامی را ترغیب می‌کند تا عکس‌هایی از محصولات یا خدمات شما در صفحه خودشان پست کنند.

در واقع با برنامه ری‌پست می‌توانید ارتباط تأثیرگذاری با مخاطب‌های خود برقرار کنید. محتوای ری‌پست‌شده، در حال حاضر بخش مهمی از فعالیت برندها و فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی در اینستاگرام است. بسیاری از برندها از این برنامه موبایلی استفاده می‌کنند تا محتوای تولیدشده توسط مشتریان، علاقه‌مندان و فالوورهای خود را با همه به اشتراک بگذارند.

 

۴. اپلیکیشن اتوهش برای یافتن و مدیریت هشتگ‌ها

داشتن استراتژی هشتگ‌گذاری، یکی از مهم‌ترین حلقه‌های زنجیره شکل‌گیری فروشگاه‌های اینستاگرامی است. یافتن هشتگ‌های مناسب برای تصاویر و ویدئوهای منتشرشده در صفحه هم نقش مهمی در به ثمر رسیدن این استراتژی ایفا میکند.

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای یافتن هشتگ‌های مربوط به کسب‌وکار شما، استفاده از اپلیکیشن اتوهش (AutoHash) است. این اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی، اشیای موجود در پست‌های شما را شناسایی کرده و بر اساس یافته‌های خود، هشتگ‌های مرتبط را در اختیارتان می‌گذارد.

البته این برنامه موبایلی رایگان طبق محدودیت‌های خود اینستاگرام، فقط تا ۳۰ هشتگ برایتان آماده می‌کند. بعد هم آن‌ها را در کلیپ‌بورد گوشی شما ذخیره می‌کند تا هروقت خواستید، آن‌ها را در کپشن پست یا کامنت‌ها جای‌گذاری کنید.

 

۵. اپلیکیشن لیتر برای برنامه‌ریزی کمپین‌های حرفه‌ای

برنامه لیتر (Later) زمان‌بندی و مدیریت ارسال پست‌های اینستاگرامی را انجام می‌دهد. این برنامه ویژگی‌های فراوانی دارد که می‌توانید برای اجرای کمپین‌های موفق برای فروشگاه اینستاگرامی خود از آن‌ها استفاده کنید، از جمله: یافتن هشتگ‌های مناسب و اشتراک‌گذاری محتوای تولیدی توسط مخاطب‌ها.

اپلیکیشن لیتر به فروشگاه‌های اینستاگرامی کمک می‌کند تا بر اساس تقویم محتوایی، پست‌های خود را زمان‌بندی و مدیریت کنند. ضمن آنکه می‌توانید قبل از انتشار پست، آن را در فید لیتر ببینید و از مناسب‌بودن ظاهر پست نهایی مطمئن شوید.

ویژگی دیگر برنامه لیتر مدیریت هشتگ‌هاست. این برنامه کمک می‌کند بدون نیاز به یافتن دوباره هشتگ‌ها، فقط آن‌ها را از کلیپ‌بورد جای‌گذاری کنید. این اپلیکیشن برای کاربرهای وب، و سیستم عامل‌های اندروید و آی‌اُاس در نسخه‌های رایگان و پولی در دسترس است.

 

۶. درگاه پرداخت برای فروشگاه اینستاگرامی

تا اینجا اپلیکیشن‌های حرفه‌ای و فوق‌العاده‌ای برای ساخت تصاویر، ویرایش ویدئوها، یافتن هشتگ، زمان‌بندی انتشار پست و مدیریت و تحلیل حساب اینستاگرامی معرفی کردیم. اما هر فروشگاه اینستاگرامی برای آنکه به فروشگاه تبدیل شود، باید امکان دریافت پول از مشتری داشته باشد.

یکی از راه‌های دریافت پول، دادن شماره کارت است. ولی راهکار حرفه‌ای‌تر برای فروشگاه‌های معتبر، داشتن درگاه پرداخت است. هر فروشگاه آنلاینی باید از یک درگاه پرداخت ایمن و مطمئنی استفاده کند.

مشتری با کلیک روی لینک و مراجعه به درگاه پرداخت فروشگاه اینستاگرامی، هزینه را به‌راحتی پرداخت می‌کند. با این روش هم فروشنده از پرداخت درست پول مطمئن است، هم مشتری با اطمینان خاطر بیشتری پول را پرداخت می‌کند، چون از اعتبار فروشگاه اینستاگرامی که درگاه پرداخت دارد، مطمئن است.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فروشگاه اینستاگرامی برنامه موبایلی درگاه پرداخت زمان بندی مخاطب ها هشتگ ها حرفه ای ری پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • «متاورس» بازگشته است
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • « متاورس » بازگشته است؟
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟