Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@23:28:17 GMT

آرای مردم یک امانت است که باید از آن صیانت شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۳۷۰۲

آرای مردم یک امانت است که باید از آن صیانت شود

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه در این روزها بیداری و زمان شناسی مسئولین بسیار حائز اهمیت است، گفت: مسئولین ذی‌ربط باید تلاش کنند امنیت و آرامش فکری و امنیت محیط زندگی مردم را تأمین کنند

به گزارش برنا خراسان جنوبی، دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی و هیات همراه ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: خواسته مردم و بنده در این روزها بیداری و زمان شناسی مسئولین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه اظهار داشت: بیداری و زمان شناسی مسئولین می تواند رفاه و آسایش مردم را تامین کند.
حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی بیان کرد: انتخابات برای مردم ما فرصت بسیار ارزشمندی است تا در یک فضای صمیمی خدمتگزاران خودشان را چه در شورای روستا و شهر باشد و چه در ریاست جمهوری برای چهار سال آینده تعیین کنند.
وی ادامه داد: آرای مردم یک امانت است که باید از آن صیانت شود علاوه بر این به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا سلامت مردم هم باید حفظ شود.
امام جمعه بیرجند در ادامه خاطر نشان کرد: مسئولین ذی‌ربط باید تلاش کنند امنیت و آرامش فکری و امنیت محیط زندگی مردم را تأمین کنند که این همواره وجود دارد.
وی افزود: به دلیل شرایط ویژه ای که در آن قرار داریم و اینکه دشمن در دشمنی خود کم نمی آورد ما باید همه احتمالات را بسنجیم و متناسب با احتمالات آمادگی لازم را داشته باشیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با اشاره به تحولات منطقه، گفت: بعد از پیروزی های مختلفی که برای مظلومین عالم و رده های مقاومت پیش آمد و در ظرف ۱۲ روز ارتش به اصطلاح شکست ناپذیر رژیم صهیونیستی را به زوزه وا داشت و چه در سوریه که انتخابات ریاست جمهوری که بسیار با شکوه بود و اخیرا هم که این سگ قلاده به گردن استعمار نتانیاهو کارش تمام شد و مردم از شرش راحت شدند؛ امیدواریم که زمینه بسیار مساعدتری پیش بیاید و با شکست های پیاپی که این ها چه از نظر سیاسی و چه از نظر نظامی و … تحمل می کنند، آنجا هم خانه مردم به صاحبش برگردد و مسلمان ها هم از خواب غفلت بیدار شوند و نسبت به خانه خودشان که خانه خدا هم هست قدس عزیز بی تفاوت نمانند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ابراز داشت: در زمان درگیری فلسطین با رژیم صهیونیستی مردم سراسر جهان حتی کشورهای غربی با وجود ممنوعیت ها و محدودیت های موجود همراه با مردم مظلوم آن، فریاد آزادی فلسطین را سر دادند و بعد از پیروزهای اخیر غزه نیز در جشن پیروزی آنها شرکت کردند که این مسئله خیلی مهمی است.
وی در پایان افزود: امیدواریم که جشن مردم ما در ایام ولادت امام رضا( علیه السلام) مکمل همه این جشن ها باشد و شرایطی برای جهان پیش آید که بشر از دست این غول های بیابانی وحشی که دنیا را برای همه انسان ها نا امن کردند نجات پیدا کند، شما هم با حسن تدبیر خودتان در این ثواب سهمیه داشته باشید.

ملانوری استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات، این است که تلاش کنیم، انتخابات در شرایطی امن و آرام و در خور شأن نظام برگزار شود .
وی ادامه داد: تأکید ما به همه عوامل اجرایی و مجریان انتخابات، حرکت بر مدار قانون و رعایت اصل بیطرفی است.
استاندار موضوع انتخابات را مسئله ای مهم برای کشور عنوان کرد و تصریح نمود: انتخابات در همه دوره ها حساس بوده و در این دوره نیز حساسیت های ویژه خود را دارد.
ملانوری افزود: فشارهای روانی و تبلیغاتی خارج مرزها برای کاهش سطح امید مردم به نظام و بی انگیزه کردن آنها به مشارکت در انتخابات، و در نتیجه تأثیرگذاری بر روند انتخابات و کمرنگ جلوه دادن نقش آن از مهمترین دلایلی است که حساسیت شرایط موجود را بیشتر کرده است.
وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان کارگزاران و تریبون داران نظام مسئولیت داریم که با آماده کردن شرایط، اعتمادسازی کنیم.
به گفته وی؛ مردم باید با خیال راحت و با انرژی مضاعف در این حماسه سیاسی شرکت کنند.
استاندار به تشریح اقدامات انجام شده در این راستا پرداخت و گفت: به عنوان مجریان انتخابات، طی این مدت مقدمات کار را ایم به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در همه استان مهیا کرده ایم.
ملانوری اظهار داشت: به جهت حفظ سلامت مردم، هم رأی دهندگان و هم رأی گیرندگان، دربرابر بیماری کرونا تمهیدات لازم درخصوص تأمین ماسک و لوازم بهداشتی و نیز رعایت فاصله اجتماعی اندیشیده شده است.
به گفته وی؛ افزایش ۱۵ درصدی شعب به منظور کمتر کردن تجمعات و رعایت ضوابط بهداشتی و البته دسترسی بهتر مردم صورت گرفته است.
ملانوری با اشاره به این که بر اساس گزارش های کشوری و استانی، تا این لحظه استانی امن و راحت هستیم، خاطرنشان کرد: در حوزه بازار هم ،به منظور رفاه حال مردم تلاش شده شرایط کنترل و مدیریت شود.
استاندار، انتخابات را اولویت اول استان در شرایط فعلی عنوان کرد و تصریح نمود: یکی از کارهای اساسی ما در این ایام،توجه به جنبه های مختلف تأثیرگذار بر انتخابات بوده اما این حوزه سبب نشده از دیگر اقدامات عمرانی، نظارتی، ارزیابی و ... غافل شویم.
ملانوری از اقدامات ستاد توسعه خاوران گفت و با تأکید بر نتایج مطلوبی که در راستای معرفی استان، جذب سرمایه گذاران صاحب نام و ورود گروه های بزرگ سرمایه گذاری طی این مدت به همراه داشته، ارائه گزارش تفسیری دراین زمینه را به فرصتی بهتر موکول کرد.
شایان ذکر است: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در ادامه به تشریح اقدامات و برنامه های خود در راستای فراهم سازی شرایط برای برگزاری انتخاباتی امن و راحت پرداختند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی انتخابات 1400 خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم

معاون استاندار تهران از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، عباس جوهری ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی استان تهران برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: در دور نخست انتخابات از 10 حوزه انتخابیه، 8 حوزه تعیین تکلیف شدند و در دور دوم انتخابات شاهد برگزاری انتخابات در تهران و ورامین خواهیم بود.

 

.

 

وی افزود: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس 32 نامزد انتخابات برای تصاحب 16 کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند و در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک نیز 2 نامزد برای تصاحب یک کرسی رقابت خواهند کرد.

معاون سیاسی استاندار تهران در ادامه گفت: بر اساس تقویم وزارت کشور برای انتخابات، کارها برای دور دوم انتخابات در استان تهران انجام می‌شود.

جوهری تصریح کرد: دور دوم انتخابات در مجلس شورای اسلامی، برای نخستین بار در تهران به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد لذا امیدواریم به بهترین نحو انجام شود تا سنگ بنای خوبی برای ادوار آینده باشد.

اختصاصی| لیست 16 نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه تمهیدات لازم در راستای آموزش کاربران اندیشیده شده خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود لذا امیدواریم در این انتخابات شمارش آرا در اولین فرصت انجام و به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب