Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی گفت: در حال حاضر برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده با وزارت همکاری داریم که جزییات آن در آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه جشنواره پویش سپاس از مدافعان و سفیران سلامت که در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر به بالاترین سطح همکاری با وزارت بهداشت رسیده ایم و امروز پویش سپاس از مدافعان و سفیران برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دهه کرامت و روز دختر بر خود لازم می‌دانم بر دختران دانش‌آموز به ویژه سفیران سلامت تبریک بگویم و به روح پرفتوح مدافعان سلامت درود می‌فرستم و از مدافعان سلامت قدردانی می‌کنیم که از جان ملت ایران محافظت می‌کنند.

زبان کودکان زبان گویایی برای آموزش همسالان است

او ادامه داد: آموزش هم قطاران در حوزه آموزش مدارس بسیار موثر بوده و زبان کودکان زبان گویایی برای آموزش همسالان است. ما شماری از آثار را به نمایش گذاشتیم و این آثار به قدری ارزشمند هستند که باید آن‌ها را در یک مجلد گردآوری کنیم. باید ٣٠٠ هزار اثر فرهنگی و آموزشی در بخش دل نوشته، نقاشی و ... چاپ و با همکاری وزارت بهداشت مستند شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش گفت: ما در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه سلامت دانش آموزان انجام دادیم و تفاهم نامه‌ای بین وزرای بهداشت و آموزش و پرورش امضا شد. همچنین ایجاد رشته بهداشت مدارس در مراکز آموزشی یکی از اقداماتمان بود تا این رشته در دانشگاه فرهنگیان ایجاد شود و ما سال گذشته مراقبان سلامت را جذب کردیم.

حمیدی بیان کرد: کتاب بهداشت و سلامت را در پایه دوازدهم جای دادیم و یکی از دروس مورد آزمون درس بهداشت و سلامت بود. علاقه مندی و میانگین نمرات دانش آموزان در این درس در بالاترین سطح بود. تمام دانشجویان فرهنگیان درس بهداشت و سلامت را می‌گذرانند و این درس باعث ارتقای دانشجو معلمان می‌شود و بیش از ١.۵ میلیون سفیر سلامت فعال هستند. در شبکه شاد اقدامات بسیاری در حوزه بهداشت انجام دادیم و کانال تغذیه سالم، بهداشت و چاقی در این شبکه ارائه شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش بیان کرد: معلمان آموزه‌های بهداشتی را درباره خودمراقبتی در حوزه کرونا آموزش می‌دهند و بحث آموزش خانواده‌ها و توانمندی آن‌ها برای ما بسیار مهم بود. سعی کردیم از ظرفیت ١۴ میلیونی دانش آموزی و ظرفیت یک میلیونی معلمان برای آموزش استفاده کنیم.

حمیدی گفت: آخرین همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت در حوزه امتحانات بود و معلمان، مدیران و روسای مناطق و دانشگاه‌های علوم پزشکی به نحوی عمل کردند که دغدغه والدین برای شرکت دانش آموزان در امتحانات برطرف شود. برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو هم با وزارت همکاری داریم که جزییات آن در آینده اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازگشایی مدارس امتحان معلم واکسن کرونا وزارت آموزش آموزش و پرورش وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!

تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش نه صبح، اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مشخص شد.

دانش آموزان تا پایان ۲۸ اسفندماه باید به مدرسه می‌رفتند. اما بیشتر دانش آموزان از تاریخ ۲۶ اسفندماه به مدارس نرفتند و مدارس به صورت نیمه تعطیل بود.

بعد از تعطیلات نوروز دانش آموزان از تاریخ ۱۴ فروردین باید به مدرسه بروند و مدارس دایر است.

سیزده به در که همان روز طبیعت است مصادف است با روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ و ۲۱ رمضان ۱۴۴۵ و تعطیل رسمی است. با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان و اولیا در سفر هستند و در این فکر هستند که مدارس تعطیل می‌شود احتمال می‌رود که فردای این روز تعطیل باشد، اما طبق هر سال مدارس از روز ۱۴ فروردین به صورت حضوری باز است.

آیا دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟

تا این لحظه دولت هیچ تصمیمی برای تعطیل رسمی اعلام کردن این روز نگرفته است و مدارس و ادارات در روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ فعال هستند.

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان