Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالقداد عرب روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان رشتخوار افزود: دشمنان کشور و به ویژه استکبار جهانی از مشارکت مردم در انتخابات وحشت دارند و تلاش آنها بر این است که مردم با صندوق های رای قهر کنند اما وظیفه همه ما به عنوان یک ایرانی که وظیفه پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا را داریم این است که پای صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشیم تا یک بار دیگر به دنیا ثابت کنیم که همواره پای  انقلاب و ارمان های نظام و شهدا ایستاده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردمی که بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده اند همواره پای آرمان های نظام و انقلاب هستند و هرچند تحریم های ظالمانه استکبار، معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده اما مردم  با حضور پرشور خود در انتخابات یک بار دیگر دشمن را مایوس خواهند کرد.

فرماندار رشتخوار گفت: ملت ما با همه کمبودها به عشق امام راحل و شهدا و ارادتی که به رهبر معظم انقلاب دارند در انتخابات حضور پرشور خواهند داشت و همه باید مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنیم چون هر رای به منزله تیری بر قلب دشمنان کشور و ملت است.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید از جانبداری فرد یا گروه خاص در انتخابات بپرهیزند که تاکنون نیز گزارشی از تخلف انتخاباتی در این زمینه دریافت نکرده ایم.

عرب ادامه داد: در روز ۲۸ خرداد ماه که روز میثاق دوباره با آرمان های نظام و انقلاب و رهبری است به همکاری تمامی دستگاه های اجرایی نیاز داریم تا در شرایط کرونایی یک انتخابات سالم و پرشور برگزار کنیم.

وی گفت: مشارکت های انتخاباتی در شهرستان رشتخوار همواره پرشور و بیش از ۹۰ درصد بوده که امیدواریم این دوره هم حماسه دیگری در این شهرستان رقم بخورد.

حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار هم در این نشست گفت: رهبر معظم انقلاب به مشارکت حداکثری در انتخابات توصیه می کنند و ما وظیفه داریم پای نظام و انقلاب بایستیم تا مدیون خون شهدا نباشیم و دیگران را به شرکت در انتخابات تشویق کنیم.

در شهرستان رشتخوار هزار و ۲۵۰ نفر در ۶۲ شعبه اخذ رای، برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در ۲۸ خرداد بر عهده دارند.

شهرستان ۶۰ هزار نفری رشتخوار در ۱۹۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی تربت حیدریه رشتخوار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی تربت حیدریه انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی تربت حیدریه رشتخوار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دریافت 7 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم جاجرم در حمایت از سپاهان پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6082724

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است