Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@19:04:28 GMT

حمله اسکوچیچ به یک رکورد تاریخی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۴۰۴۹

حمله اسکوچیچ به یک رکورد تاریخی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دراگان اسکوچیچ از ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده گرفت و جانشین ویلموتس بلژیکی شد کارنامه‌ای قابل قبول در فوتبال ایران از خود بر جای گذاشته است.

هر چند در ابتدای راه انتقادات زیادی از سوی فوتبالی‌ها به مربی کروات وارد می‌شد و برخی او را در حد نیمکت بزرگ تیم ملی نمی‌دانستند، اما “اسکو” تا اینجا خوب عمل کرده و تقریباً بیشتر منتقدان حالا از او راضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ تاکنون در ۶ دیداری که هدایت تیم ملی را عهده دار بوده، رکورد  ۱۰۰ درصد پیروزی را ثبت کرده است. تنها یک مربی پیش از این موفق به ثبت رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی در ۶ دیدار ابتدایی خود روی نیمکت تیم ملی شده است؛ فرانک اوفارل.

البته اوفارل در ۷ دیدار ابتدایی خود موفق به کسب رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی شده و حالا اسکوچیچ این فرصت را دارد که فردا (سه‌شنبه) در دیداری که از حساسیت بالایی هم برخوردار است با پیروزی برابر کامبوج شیرینی صعود به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی را برای خودش دوچندان کند و به رکورد ۷ برد از ۷ بازی برسد.

اوفارل مربی صاحب نام بریتانیایی (ایرلندی) در نیمه دهه ۱۹۷۰ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود و همراه با تیم ملی کشورمان در بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد و پس از آن از ایران رفت.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده

 امیررضا رفیعی حالا اعتماد به نفس بسیار زیادی در چارچوب دروازه پرسپولیس پیدا کرده و برای چهارمین بار کلین‌شیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امیررضا رفیعی فصل جالب و هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کند. او پس از جدایی احمد گوهری و جذب نشدن گلر دوم جدید، مورد اعتماد کادرفنی پرسپولیس به‌عنوان ذخیره بیرانوند قرار گرفت.

با این حال هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد بیرانوند تعداد زیادی بازی را غایب باشد اما یک بازی محرومیت و تا اینجا سه بازی مصدومیت سبب شده امیررضا رفیعی در ۴ مسابقه چارچوب دروازه پرسپولیس قرار بگیرد.

گلر آکادمی پرسپولیس در ۲۲ سالگی در چهار مسابقه اول لیگ برتری خود چهار کلین‌شیت داشته و مقابل ذوب‌آهن، گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت گلی دریافت نکرده است.

او حالا اعتماد به نفس خوبی هم پیدا کرده و پرسپولیس می‌تواند روی رفیعی به‌عنوان یک گلر آینده‌دار حساب ویژه‌ای باز کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش بیرانوند به عملکرد گلر جوان پرسپولیس (+عکس) جانشین بیرانوند متمرکز شد

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده
  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • رکورد تاریخی بارش باران در سیستان و بلوچستان
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • رکورد‌هایی که در حمله موشکی ایران به اسرائیل شکسته شد + عکس