Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان، نحوه پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و حضور خبرنگاران در ستاد‌های انتخابات و شعب اخذ رای را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ عباس تقی‌زاده، دوشنبه(۲۵ خرداد) نحوه حضور خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان افزود: خبرنگاران رسانه‌های رسمی (دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای نظم در انتشار در حد حداقل 70 درصد) می‌توانند متناسب با حوزه جغرافیایی فعالیت خود به روابط عمومی فرمانداری‌های سراسر استان مراجعه و نسبت به هماهنگی حضور در ستاد انتخابات شهرستان و حسب مورد شعب اخذ رای اقدام کنند.

 

 

وی دارا بودن کارت خبرنگاری معتبر، ارائه معرفی‌نامه از سوی مدیرمسئول رسانه و یک قطعه عکس 4*3 را برای دریافت مجوز الزامی دانست.

 


تقی زاده اظهار کرد: برای حضور خبرنگاران فعال در شهر کرمان در جلسات ستاد انتخابات استان کرمان در روز 28 خرداد ماه (روز انتخابات) نیاز به صدور مجوز و کارت جداگانه‌ای نیست و خبرنگاران می‌توانند با کارت صادره از سوی روابط عمومی فرمانداری کرمان در جلسات ستاد استان با هماهنگی روابط عمومی استانداری شرکت کنند. 

 

 


وی با بیان اینکه ورود بدون کارت صادره از سوی فرمانداری کرمان به ستاد انتخابات استان امکان‌پذیر نیست؛ خاطرنشان کرد: در صورتی که انتخابات به مرحله دوم کشیده شود، نحوه حضور خبرنگاران در روز برگزاری مرحله دوم متعاقبا اعلام می‌ شود.

 

 

تقی زاده با اشاره به شیوع بیماری کرونا، اعلام کرد: هر رسانه حداکثر می‌تواند یک خبرنگار و یک عکاس خبری را معرفی کند اما اولویت با خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری فعال و روزنامه‌های فعال است و ملاک فعالیت، حداقل 70 درصد نظم در انتشار براساس سامانه جامع رسانه‌های کشور وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. 

 

 


وی تاکید کرد: افرادی که فاقد کارت خبرنگاری و معرفی‌نامه از مدیر مسئول رسانه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند باشند، نمی‌توانند در ستاد و شعب اخذ رای به عنوان خبرنگار حضور یابند، ضمن آنکه امکان حضور فعالان مجازی، مدیران صفحات اینستاگرامی و کانال‌ها و ... نیز وجود ندارد.

 

 


رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان کرمان در پایان گفت: روابط عمومی استانداری کرمان از طریق سامانه پیامکی زمان جلسات ستاد انتخابات استان و بازدیدهای استاندار و رئیس ستاد انتخابات را جهت حضور خبرنگاران اطلاع رسانی می کند و گروه‌های خبری صداوسیما نیز با هماهنگی فرمانداری‌ها نسبت به پوشش خبری اقدام می کنند.
 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد انتخابات استان کرمان عباس تقی زاده حضور خبرنگاران ستاد انتخابات استان کرمان حضور خبرنگاران روابط عمومی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد

نشست خبری پیش از بازی سرمربیان دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران که قرار بود امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شود، لغو شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران از بازی‌های جام حذفی فردا جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه از سال 18:15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک می‌رود، این در حالی است که ابتدا خبری منتشر شد که بازی بدون حضور تماشاگر است، اما دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از برگزاری بازی با حضور تماشاگر خبر داد و البته روز گذشته نیز اعلام شد این دیدار بدون حضور بانوان خواهد بود.

با این حال طبق روال هر بازی قرار بود تا نشست خبری پیش از بازی دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه در هتل امیرکبیر اراک برگزار شود که به دلیل عدم حضور به موقع تیم پرسپولیس تهران در اراک این نشست خبری لغو شد.

محسن صادقی، دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تایید این مطلب، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران و برگزاری نشست خبری اندیشیده شده بود، اما به دلیل اینکه تیم فوتبال پرسپولیس به موقع در اراک حضور نمی‌یابد این نشست خبری لغو شد.

وی افزود: البته در صورتی که مسئولان رسانه‌ای دو باشگاه فایل صوتی از سرمربی تیم‌ها ارسال کنند در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت، ولی در مجموع لغو نشست خبری پیش از بازی به اصحاب رسانه و خبرنگاران اعلام شده است.

به گزارش تسنیم، در بازی برگشت لیگ برتر در اراک نیز تیم پرسپولیس با تاخیر به اراک رسید و حتی با وجود حضور خبرنگاران چند ساعت بعد از نشست خبری سرمربی آلومینیوم نشست خبری برگزار نشد، این در حالی است که در آخرین بازی دو تیم در جام حذفی در فرودین ماه 1401 دو تیم به مصاف هم رفته و پرسپولیس با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم فوتبال آلومینیوم اراک شد.

براساس اعلام کمیته داوران در این بازی امیر عرب‌براقی، داوری این بازی را برعهده دارد و هادی طوسی و علی احمدی به عنوان دو کمک داور بازی وی را در این رقابت یاری می دهند، همچنین داور چهارم بازی نیز کیوان علی‌محمدی انتخاب شده است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند