Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد موسوی گفت: به استقلال آمدن برایم یک هدف بود و وقتی به آن رسیدم دوست داشتم با تمام وجود و قلبم در این تیمی که دوستش دارم بازی کنم

احمد موسوی در خصوص آخرین وضعیت استقلال صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، گفتگوی احمد موسوی با گل را می خوانید:

از آخرین وضعیت مصدومیتی که بدموقع گریبان تو را  گرفت شروع کنیم و اینکه در چه شرایطی قرار داری و کی به تیم اضافه خواهی شد؟

متاسفانه مصدومیت من از بازی‌های آسیایی شروع شد اما بعد از آن مدتی با درد کار می‌کردم که در نهایت باعث تشدید آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر در این مدت کارهای درمانی را زیر نظر فیزیوتراپ دنبال می‌کنم و به امید خدا ظرف چند روز آینده به تمرینات اضافه خواهم شد.

در این مدت گویا خیلی دلتنگ تمرینات بودی چون در دوران مصدومیت زیاد به تمرینات می‌رفتی و به بچه‌های تیم سر می‌زدی؟

واقعا مصدومیت بدترین اتفاق برای هر بازیکنی است آنهم وقتی در شرایط خوبی داری و می‌توانی به تیم خودت کمک کنی. این تعطیلات خدا را شکر کمک کرد تا بتوانم مصدومیتم را رفع کنم و در این مدت هم کارهای درمانی را زیر نظر فیزیوتراپ انجام دادم و هم با مربی بدنسازم به شکل اختصاصی کار کردم تا با شروع مسابقات با آمادگی مناسبی به تیم اضافه شوم. در این مدت هم به خاطر همین دلتنگی زیاد به تمرینات تیم سر می‌زدم و خدا را شکر شرایط تیم خوب است. خبر خوب این است که کم کم مصدومان تیم در حال اضافه شدن به تیم هستند تا با شروع مسابقات یک تیم کامل را داشته باشیم.

استقلال با آمدن فرهاد مجیدی توانست روزهای بهتری را تجربه کند اما از روزی که مجیدی آمد حواشی زیادی برای تیم او ایجاد شده است که این مسائل قطعا کار را برای او و شاگردانش سخت می‌کند. با این اوصاف جدا از لیگ که هنوز شانس دارید در جام حذفی هم مدعی هستید و در آسیا هم به مرحله بعد صعود کردید. اوضاع استقلال رو در ادامه چطور می‌بینی؟‌

واقعا این موضوع جای سوال دارد چرا همیشه در این مقاطع برای استقلال حاشیه درست می‌شود. این موضوع را جدا از اینکه امسال خودم در تیم از نزدیک شاهد هستیم سال‌های قبل هم در رسانه‌ها و اخبار می‌دیدم. واقعا نمی‌دانم این مسائل از کجا نشأت می‌گیرد و بعضی مواقع یک حسی می‌گوید که در این زمینه عمدی وجود دارد چون چند سال است که این اتفاق به کرات افتاده است. همه تلاش ما این است که این حواشی کمتر باشد اما تا یک جایی دست بازیکن و مربی است و بقیه موارد به مدیریت بر می‌گردد که باید این موارد را رفع کنند تا تیم آسیب نبیند.

پس تو هم از این تبعیض هایی که این روزها حرف در مورد آن زیاد دل پری داری و به قولی آن را تایید می‌کنی؟

راستش را بخواهید وقتی به استقلال نیامده بودم به این فکر می‌کردم که چطور عوامل بیرونی می‌تواند روی قهرمانی تیم‌ها اثر بگذارد اما حالا که به این تیم آمدم و لباس آن را برتن دارم تبعیض را می‌بینم و برایم مشهود است. عواملی که باعث می‌شود نتیجه گرفتن و شرایط متفاوت باشد. هواداران استقلال هم این موضوع را فهمیده‌اند و اعتراض شان و اینکه به دنبال رساندن حرف شان به گوش مسئولان هستند به همین خاطر است.

همین مسائل بود که فرهاد مجیدی به این وضعیت اعتراض کرد و یک مصاحبه بلند در خصوص شرایط استقلال انجام داد.

به هرحال آقا فرهاد سال‌ها در استقلال بوده‌اند و کاملا با شرایط این تیم آشناست و بدون شک بی جهت در مورد مسائل صحبت نمی‌کند. حرف‌های آقا فرهاد حرف همه ما بازیکنان استقلال است و جای تاسف دارد که این شرایط را برای تیمی مثل استقلال با این همه هوادار رقم می‌زنند.

در مورد شانس قهرمانی استقلال در جام‌های پیش رو صحبت نکردی؟

همان طور که گفتید در لیگ شانس داریم و با غفلت رقبا می‌توانیم خودمان را به آن‌ها برسانیم و از این حیث امیدوار هستیم تا اتفاقاتی بیفتد که به نفع ما باشد و به این حق که واقعا استقلال استحقاق آن را دارد دست پیدا کند.

در جام حذفی و آسیا هم شانس دارید اما قرعه کشی این مرحله جام حذفی دربی پایتخت را رقم زد. بازی را چطور می‌بینی؟

دقیقا همین طور است! واقعا این استقلال مستحق کسب بیش از یک جام است. باور کنید هر تیمی دیگر به جای استقلال بود و این اتفاقات برایش می‌افتاد الان پایین جدول بود و این اتفاق نیفتاده چون نام استقلال بزرگ است و همت کلیه اعضای تیم اجازه ندادند این شرایط پیش بیاید. داوری‌های امسال هم که ما خیلی خیلی اذیت شدیم و این قشر زحمتکش در بعضی مسابقه‌ها سوت هایی زدند که روی نتایج ما تاثیرگذار بود و اگر اشتباه نمی‌کردند الان از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ بودیم. برای تیمی که به دنبال قهرمانی است حریف فرقی ندارد و این مساله مهمی برای استقلال است که شدیدا به قهرمانی جام حذفی است. به هرحال دربی بازی مهمی است و در این بازی تنها به برد فکر می‌کنیم هرچند که فعلا اولویت ما این بازی نیست و به وقتش در مورد آن کادرفنی برنامه ریزی خواهد داشت. بااین همه در بازی قبلی همه دیدند که ما در دربی سرتر از حریف بودیم و موقعیت‌های به مراتب بیشتری داشتیم و حتی هواداران آن‌ها هم این موضوع را قبول داشتند. باور کنید اگر داوری به ضرر ما نبود و شرایط مساوی داشتیم نتیجه فرق می‌کرد اما قطعا انتقام بازی قبل را خواهیم گرفت و از این قرعه کشی خوشحال هستیم.

از روز اولی هم که به استقلال آمدی هواداران از عملکرد تو راضی بودند و تو را خرید خوبی برای این تیم می‌دانند.

به استقلال آمدن برایم یک هدف بود و وقتی به آن رسیدم دوست داشتم با تمام وجود و قلبم در این تیمی که دوستش دارم بازی کنم. قطعا وقتی شما دلی بازی کنید هوادار به خصوص هواداران تیمی مثل استقلال آن را کاملا متوجه می‌شوند چون به شدت شعور فوتبالی بالایی دارند. از وقتی که به استقلال آمدم لطف هواداران شامل حال من بوده به خصوص در این روزها که به واسطه مصدومیت از تمرینات دور هستم و خودشان می‌دانند که قلبا دوست شان دارم و آماده هستم تا برگردم و خوشحال شان کنم.

این روزها استقلال دو نماینده در تیم ملی دارد هرچند عارف غلامی اخیرا اضافه شده است. خیلی‌ها از اینکه در لیست اول اسکوچیچ تنها یک مهدی قائدی بود تعجب کرده بودند.

این مساله برای ما هم سوال بود که چرا تیمی که در بازی‌های بین المللی و آسیایی اینقدر خوب بوده باید در تیم ملی کشورش یک نماینده داشته باشد. هرچند که عارف هم این اواخر اضافه شد و امیدواریم موفق باشند. انتظار ما اما چیز دیگری بود چون بازیکنانی داریم که به راحتی می‌توانستند به تیم ملی در این مرحله کمک کنند. به این نظر کادرفنی تیم ملی احترام می‌گذاریم و برای آن در ادامه راه مقابل عراق آرزوی موفقیت داریم. به هرحال بچه‌های ما که زحمت کشیده بودند از این اتفاق ناراحت بودند اما الان صلاح به حمایت از تیم است. مهدی هم خدا را شکر نماینده خوبی برای استقلال در تیم ملی بوده و بازی درخشانی داشته است. نمایش قائدی ثابت می‌کند که استقلال چه بازیکنان با کیفیتی دارد و بچه‌های دیگر هم می‌توانستند دعوت شوند قطعا همین عملکرد را به نمایش می‌گذاشتند. بازی مهمی با عراق داریم که برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد پای نخست وزیر عراق به بازی با تیم ملی ایران باز شد / بحران مالی در تیم ملی عراق برزیل 3-0 ونزوئلا؛ شروع مطمئن میزبان در افتتاحیه کوپا آمریکا بنر هواداران افراطی اینتر برای سیمون کیائر: یک مرد و کاپیتان بزرگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: احمد موسوی تیم ملی جام حذفی برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استوری طعنه‌آمیز یک استقلالی به حضور بیرانوند مقابل ترکمنستان

آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان تیم استقلال با انتشار تصویر دروازه‌بان این تیم در صفحه اینستاگرام خود طعنه‌ای به انتخابات امیر قلعه نویی برای ترکیب تیم ملی مقابل ترکمنستان زد.

بهزاد غلامپور در متن استوری خود نوشت: « تبریک به سید حسین عزیز بابت انتخاب مردمی » و با انتشار تصویری از او به نوعی نسبت به انتخاب علیرضا بیرانوند و نیمکت نشینی سید حسین حسینی در دیدار با ترکمنستان نظرش درباره جایگاه دروازه‌بان تیم استقلال را بیان کرد.

پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و اشتباهات دور از انتظار علیرضا بیرانوند انتقادات تندی از سوی کارشناسان فوتبالی نسبت به عملکرد دروازه‌بان اول تیم ملی مطرح شد.

با توجه به عملکرد مثبت دروازه‌بان استقلال برخی بر این اعتقاد بودند که شاید امیر قلنویی در دیدار مقابل ترکمنستان از ید حسین حسینی درون دروازه استفاده کند اما همچنان علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه‌بان فیکس تیم ملی از سوی امیر قلعه نویی در این دیدار به میدان رفت.

یادآور می‌شود؛ در نظرسنجی بهترین دروازه‌بان لیگ برتر در سال ۱۴۰۲ سید حسین حسینی با ۵۱ درصد آرا و ۴۴هزار و ۴۹۷هزار رای از مجموع ۸۷ هزار و ۸۲۱ رای پیامک شده به برنامه تلویزیونی به عنوان دروازه‌بان برتر از سوی هواداران فوتبال انتخاب شد.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال با ۱۰ گل خورده و بهترین خط دفاعی تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر و ۴۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و حسینی با بیشترین کلین شیت برترین دروازه‌بان لیگ برتر تا پایان هفته بیست و یکم است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • عکس| استوری طعنه‌آمیز یک استقلالی به حضور بیرانوند مقابل ترکمنستان