Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@14:27:49 GMT

تصاویر/ دیدنی های امروز

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۴۲۶۶

تصاویر/ دیدنی های امروز

برنده مسابقه سالانه بهترین سگ خانگی در شهر نیویورک آمریکا/ رویترز

 

      دیدار جو بایدن و همسرش با ملکه بریتانیا در قلعه وینسور/ آسوشیتدپرس

 

بازار شهر نجف عراق/ خبرگزاری فرانسه

 

ساحل شهر کراچی پاکستان/ خبرگزاری فرانسه

 

استقرار تک تیرانداز برای تامین امنیت فرودگاه نظامی شهر بروکسل بلژیک در آستانه سفر جو بایدن رییس جمهوری آمریکا به این شهر برای شرکت در اجلاس سران ناتو /EPA

 

گپ و گفت نخست وزیر بریتانیا و رییس جمهوری فرانسه با یک خلبان جنگنده نظامی در حاشیه نشست رهبران گروه هفت کشور صنعتی جهان (جی هفت) در کورنوال بریتانیا/ گاردین

 

اعتراضات به برگزاری نشست سران "جی هفت" در بریتانیا/ گاردین

 

تور موتوری رییس جمهوری برزیل با حامیانش در شهر سائوپائولو برزیل بدون توجه به رعایت موازین بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا/ EPA

 

بارکشی از الاغ در پیشاور پاکستان/ EPA

 

مادر فلسطینی در حال شستشوی فرزندان در خانه ویران شده از جنگ اخیر در نوار غزه/ خبرگزاری آناتولی

 

حمل بشکه های نفت در شهر داکا بنگلادش/ زوما

 

        .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند

دولت فرانسه در اعتراض به آنچه که اقدامات جمهوری آذربایجان در آسیب زدن به روابط دوجانبه توصیف شده، سفیر خود را از باکو فراخواند.

به گزارش فارس؛ وزارت امور خارجه فرانسه بامداد چهارشنبه از فراخوانده شدن «آنه بویلون» سفیر این کشور در باکو برای انجام مشورت‌هایی خبر داد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت که سفیر فرانسه در جمهوری آذربایجان به دلیل تداوم اقدامات باکو که به روابط دوجانبه آسیب زده، برای انجام مشورت‌هایی فراخوانده شده است.

به نوشته وبگاه «فرانس۲۴»، در این بیانیه آمده است که «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه با سفیر این کشور بعد از بازگشت به پاریس، دیدار و گفتگو کرده است. وزارت خارجه فرانسه توضیح داد که ماکرون در دیدار با بویلون گفت که از اقدامات باکو متاسف است و ابراز تمایل کرده که جمهوری آذربایجان در مورد نیات خود شفاف‌سازی کند.

طبق این گزارش، این بیانیه می‌افزاید که فرانسه بر حمایت خود از عادی‌سازی روابط جمهوری آذربایجان و ارمنستان با رعایت قوانین بین‌المللی و تمامیت ارضی دو کشور تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • انتقاد شدید گاردین از دخالت‌های لندن در مناقشات بین‌المللی
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا جنگ غزه
  • تصاویری دیدنی از وضعیت امروز برج میلاد
  • رییس جمهور فرانسه با تعریف کلمه «متجاوز» مرزها را جابجا کرد
  • لفاظی‌ های جدید رییس جمهور فرانسه علیه ایران
  • لفاظی‌های جدید ماکرون علیه ایران