Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در حاشه بازدید از ناحیه صنعتی هشجین ضمن اعلام این خبر گفت: این ناحیه صنعتی به دلایل مختلف، امکان بهره برداری و واگذاری زمین در آن وجود نداشت که با تشکیل جلسات متعدد و دعوت از سرمایه گذار بخش خصوصی، کل این ناحیه صنعتی به این سرمایه گذار واگذار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تشکر از استاندار اردبیل به منظور حمایت از ورود این سرمایه گذار به استان، تصریح کرد: کل این ناحیه صنعتی در حدود ۵ هکتار است که با توجه به شرایط مناسب این سرمایه گذار برای احداث صنایع مختلف، این ناحیه در قالب ۶ قرارداد و در زمینه‌های مختلف تولیدی در اختیار سرمایه گذار قرار داده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تولیدات آتی این واحد تولیدی را در زمینه تولید پوشاک، فولاد، بتن، آجر و صنایع تبدیلی غذایی برشمرد و افزود: با توجه به قرار گیری بخش هشجین در منطقه محروم شهرستان خلخال، با شروع بهره برداری از این واحد تولیدی، شاهد اشتغال خیل عظیمی از جوانان این منطقه خواهیم بود.

اهلی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز عملیات اجرایی این ناحیه همزمان با تحویل اراضی مورد نظر به سرمایه گذار خبر داد و افزود: همزمان با آماده سازی این ناحیه، شاهد شروع احداث این واحد تولیدی توسط سرمایه گذار خواهیم بود که این نمونه بارز جهش تولید در استان است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناحیه صنعتی بخش خصوصی سرمایه گذاری واحد تولیدی سرمایه گذار ناحیه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل

مدیرکل شیلات استان اردبیل از تولید بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمد اله‌بخش ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در بازدید از واحد تولیدی صنایع غذایی و فرآورده کنسرو تن ماهی اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر و تولید روزانه ۱۲ تن انواع کنسرو ماهی از ظرفیت مهم تولید کنسرو تن ماهی در شمال غرب کشور است.

وی افزود: این کارخانه با سرمایه‌گذاری انجام یافته و طرح توسعه در کوتاه مدت، ظرفیت تولید بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در روز را داشته و با تولید ۵ نوع محصول از انواع ماهیان شامل ماکرل- گیدر و هوور وزرده، به‌صورت بهداشتی و با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی با تکنولوژی بسیار بالا در سطح کشور در حال تولید و توزیع و ارسال به سراسر کشور است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل در این بازدید ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان این واحد تولیدی از توجه به مقوله استاندارد و کیفیت افزود: واحدهای تولیدی در خصوص ارتقای کیفیت با رقابت با سایر کارخانجات می‌توانند زمینه حضور موفق در بازارهای داخلی و جهانی را که نتیجه کیفیت برتر است کسب کنند.

اله‌بخش با اشاره به اینکه توجه به تنوع محصولات شیلاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های جذاب برای صاحبان سرمایه است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نکته ‏در این سرمایه‌گذاری چرخه تأمین مواد اولیه و دستیابی به بازارهای هدف قابل اعتماد و تضمین فروش محصولات ‏تولیدی است.

کد خبر 745562

دیگر خبرها

  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود