Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینی امام‌جمعه شهرستان ابرکوه با بیان اینکه ۲۸خرداد روز زمین زدن دشمن است، گفت: نباید نقش شوراها را در توسعه شهر و روستا دست کم گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام‌جمعه شهرستان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری باید به دنبال تغییر و تحول اساسی در کشور باشیم، گفت: اگر چه از وضعیت موجود کشور گله‌مندیم امّا قهر نخواهیم کرد و باقدرت در میدان حاضر می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ما باید با حضور بصیرانه و آگاهانه خود تحوّل اساسی در نظام مدیریتی کشور را رقم بزنیم، اضافه کرد: با انتخاب نامزدی انقلابی، کارآمد، شجاع، ضد فساد، مؤمن و ولایی، ارزش‌گرا، پرکار و بانشاط، شایسته‌سالار و حامی تولید باید کشور را به سمت پیشرفت و موفقیت سوق دهیم.

حسینی میدان انتخابات امروز را میدان رزم و جهاد دانست و افزود: ما مرد میدان هستیم چون می‌دانیم که اگر نیاییم و میدان را خالی کنیم، بدخواهان می‌آیند و میدان را پُر می‌کنند و آینده‌ای سیاه‌تر از امروز را برای کشور رقم می‌زنند.

امام‌جمعه ابرکوه ۲۸ خرداد را روز امتحان، تحول، غربالگری، غیرت، همّیت، رشادت و ایثارگری و فداکاری و روز به زمین زدن دشمن اعلام کرد و اذعان داشت: همه بیایید و با مشارکت پرشور و انتخاب اصلح، اقتدار و کارآمدی نظام را که خاری در چشم دشمن است تضمین کنید و زمینه حاکمیت دولت انقلابی و تحول‌گرا و حزب الهی را فراهم آورید.

وی اظهار داشت: شرکت در انتخابات حق همه است و هم تکلیف، چراکه لیله‌القدر انقلاب و رقم زننده چهار سال از سرنوشت کشور و فرصتی برای تجدید قوای نظام و نماد وحدت و همدلی و همبستگی ملّت و موجب حفظ آرمان‌های انقلاب و کند شدن حربه دشمن است.

حسینی در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: در انتخابات شوراها، حسّاسانه و مسئولانه به افراد توانمند و وظیفه شناس و کاردان رأی ‌دهیم تا بتوانند مشکلات شهر و روستاها را حل کنند.

امام‌جمعه ابرکوه با تاکید بر اینکه شوراها مهم و نقش آفرین و قدرتمند هستند و نباید نقش آنها را در توسعه شهر و روستا دست کم گرفت، افزود: نامزد شورا را با ملاک‌های ارزشی، دینی، انقلابی، عملی، توانمندی و کارآمد بودن انتخاب کنید نه با ملاک فامیلی و هم‌محلی و رفاقت گرایی و یا قول و قرارهای آنچنانی و تبانی.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته گفت: پیروزی اخیر و عزت آفرین و کرامت بخشی که رزمندگان اسلام به ما بخشیدند را تبریک عرض میکنم.

 او تاکید کرد دشمن حماقت بزرگی انجام داد که دست ما ملت ظلم ستیز را برای حمله باز کرد.

وی تصریح کرد: اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اقدام بسیار حکیمانه‌ای بود و همه دنیا فهمیدند که اگر دشمن یکی بزند ده تا خواهد خورد.

از مردم تشکر ویژه می کنیم که به زیبایی حضور پیدا کردند و حمایت کردند.

حجت الاسلام عادل پور در بخش دیگر با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور گفت: بی حجابی سم مهلک برای جامعه و خانواده است و مردم قاطعانه در برابر مقابله با ناهنجاری‌ها حمایت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • انتقام سخت گرفته نشده است
  • امام جمعه اصفهان : هیمنه رژیم صهیونیستی از بین رفته است
  • عملیات وعده صادق سیلی به دشمن بود و هنوز انتقام نگرفتیم
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟