Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری ضمن اعلام اسامی فهرست «ائتلاف بزرگ برای مردم» برای انتخابات شوای شهر تهران، گفت:: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نقش آفرینی جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی، قاطبه اعضای این فهرست را جوانان تشکیل می‌دهند که انشاءالله پس از پیروزی منشأ تاثیر و خدمات فراوان به مردم شریف تهران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اسامی اعضای فهرست «ائتلاف بزرگ برای مردم» مورد حمایت، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جریان گام دوم انقلاب اسلامی، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی، حزب زنان جمهوری اسلامی، حزب نیک اندیشان ایران اسلامی، جمعیت تعالی ایران اسلامی، مرکز بررسی‌های راهبردی جنبش دانشجویی، رزمندگان حزب‌الله و ستاد مردمی برای مردم (ستاد مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی) است.

سخنگوی جبهه پایداری اعضای این فهرست را به شرح ذیل اعلام کرد:

١_سیدمحمدرضا حسینی

٢_محمد خزاعی

٣_جعفر فرجی

۴_مجید حسینی

۵_علی عبدی

۶_حسین قرایی

٧_امیرجاویدپور

٨_هاشم داداش‌پور

٩_زهرا حیرانی شبانی‌پور

١٠_سمیه السادات حسنی‌حلم

١١_سیدمهدی زریباف

١٢_حامد عطاری

١٣_سیدمرتضی محمودی

١۴_اسماعیل احمدی

١۵_رضا پوریافر

١۶_نعمت‌اله حکیم

١٧_سیدمرتضی حسینی

١٨_حامد علامتی

١٩_عرفان خسرویان چم‌پیری

٢٠_عبداله دارایی

٢١_سیدمحمد موسوی گزافرودی

او اعلام کرد: همچنین گزینه اصلح و مورد تایید ائتلاف بزرگ برای مردم برای انتخابات ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی است و گزینه‌های مورد حمایت جبهه پایداری برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری تهران آیت الله اعرافی، آیت‌الله مصلحی و آیت‌الله دانش‌زاده مومن خواهند بود.

کد خبر 5234472 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب جبهه پایداری انتخابات شوراها انتخابات 1400 مجید متقی فر انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی علیرضا زاکانی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی محسن رضایی سعید جلیلی مناظره انتخاباتی عبدالناصر همتی ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هیئت دولت برجام مجلس شورای اسلامی ائتلاف بزرگ برای مردم جبهه پایداری ایران اسلامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه شورای نگهبان به شرح زیر است:

««وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّی لا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَ یَکُونَ الدِّینُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلا عُدْوانَ إِلَّا عَلَی الظَّالِمِینَ‌» (سوره بقره آیه ۱۹۳)

شب گذشته سرانجام انتظارها به پایان رسید و حمله گسترده موشکی و پهپادی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی انجام و مواضع نظامی این رژیم در سرزمین‌های فلسطین اشغالی با موفقیت هدف قرار گرفت.

این رژیم جنایتکار و کودک‌کُش در ادامه شرارت‌هایش در روزهای گذشته با حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق، جمعی از فرماندهان نظامی ایران را به شهادت رساند و می‌بایست پاسخی محکم و بازدارنده دریافت می‌کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با ده‌ها فروند موشک و پهپاد و تاکتیک‌های پیچیده، مواضع اطلاعاتی و پشتیبانی در حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به طور قابل ملاحظه‌ای منهدم کرد.

عملیات «وعده صادق» که با رمز «یا رسول الله (ص)» انجام شد، نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان به خصوص صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود و نشان داد که ایران به هر تجاوزی پاسخی محکم و پشیمان‌کننده خواهد داد.

عملیات باشکوه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که با همراهی جبهه مقاومت همراه بود، قلوب ملت‌های مسلمان و آزاده جهان و به خصوص مردم مظلوم غزه و فلسطین که در ماه‌های گذشته تحت شدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار دارند، خوشحال کرد و آن‌ها را به آزادی قدس در آینده نزدیک امیدوارتر ساخت.

شورای نگهبان ضمن قدردانی از رزمندگان دلاور و پرافتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، امیدوار است که جشن بزرگ آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی هرچه زودتر باحضور باشکوه ملت‌های مسلمان و آزاده جهان برگزار شود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی رئیس جهاد دانشگاهی از رزمندگان حماسه تنبیه اسرائیل
  • قدردانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام از عملیات سپاه در حمله به صهیونیست‌ها
  • نماینده حزب‌الله در تهران: ضربات ایران به رژیم صهیونیستی تحولی بزرگ است
  • «طرح قوانین نامعتبر در حوزه کشاورزی» اعلام وصول شد
  • ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند
  • عملیات سپاه در عمق اسرائیل اقتدار ملی ایران را نشان داد
  • حزب‌الله: جمهوری اسلامی ایران نوک پیکان محور مقاومت است
  • شورای ائتلاف: پاسخ ایران روحیه محور مقاومت را تقویت کرد
  • تقدیر شورای ائتلاف از عملیات تاریخ ساز دلاورمردان هوافضای سپاه
  • قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت