Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت نظارت و مبارزه با فساد عربستان ۱۳۶ تن از شهروندان و افراد مقیم این کشور را به دلیل اتهامات مختلف بازداشت کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از، هیأت نظارت و مبارزه با فساد عربستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۳۶ تن از شهروندان و افراد مقیم این کشور از جمله کارمندان وزارت دفاع، کشور، بهداشت و دادگستری و گارد ملی را بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان همچنین اعلام کرد، از ۱۲ ماه مه فعالیت و اختیارات خود را از طریق ۹۱۴ دور نظارتی و همچنین تحقیق و بازجویی از ۵۶۲ متهم در پرونده‌های اداری و کیفری آغاز کرد و به موجب آن ۱۳۶ شهروند و افراد مقیم این کشور بازداشت شدند.

هیأت نظارت و مبارزه با فساد عربستان همچنین اعلام کرد، بازداشت شدگان، کارمندان وزارت دفاع، کشور، بهداشت، دادگستری، امور شهری و روستایی، مسکن، آموزش، گارد ملی، سازمان زکات، مالیات و گمرک هستند.

این سازمان تاکید کرد، این کارمندان به اتهام دریافت رشوه، جعل، سوء استفاده از نفوذ کارمندی و قدرت بازداشت شده‌اند و تحقیقات برای آماده‌سازی جهت ارجاع آنها به دستگاه قضایی همچنان ادامه دارد.

این سازمان سعودی از شهروندان خواست هرگونه سوء ظن و شک و شبهه به فساد مالی یا اداری را از طریق وسایل متعدد از جمله ایمیل، تلفن رایگان و فکس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سفارت چین در برلین دوشنبه شب با ارسال بیانیه‌ای به خبرگزاری شینهوا اعلام کرد: ما طرف آلمانی می‌خواهیم که بهره‌برداری از اتهام جاسوسی به منظور خدشه‌دار کردن وجهه و بدنام کردن چین را متوقف کند.

مقام‌های برلین دوشنبه اعلام کردند که سه آلمانی را به ظن همکاری با سرویس مخفی چین و انتقال فناوری به پکن برای مقاصد نظامی بازداشت کرده‌اند.

«نانسی فیزر» وزیر کشور آلمان گفت که دولت تهدیدهای ناشی از جاسوسی چین در تجارت، صنعت و علم در آلمان را رصد می‌کند.

«مارکو بوشمان» وزیر دادگستری آلمان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: افراد متهم به جاسوسی در زمان بازداشت در حال گفت‌وگو درباره پروژه‌هایی تحقیقاتی بودند که می‌توانست به توسعه توان رزمی چین در دریا کمک کند.

بازداشت این افراد یک هفته پس از آن انجام شد که اولاف شولتس صدراعظم آلمان به چین سفر کرد تا درباره همکاری‌های تجاری چین و روسیه در بحبوحه جنگ اوکراین، مالکیت معنوی و سیاست های بازار آزاد گفت‌وگو کند.

آلمان هفته گذشته ۲ تبعه روسی-آلمانی را به ظن جاسوسی برای روسیه بازداشت کرد. برلین گفت که این افراد قصد داشتند برای تضعیف حمایت نظامی آلمان از اوکراین دست به حملات خرابکارانه بزنند.

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد