Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدجواد آذری جهرمی، امروز در آیین نکوداشت دست اندرکاران ایجاد شعبه پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، اظهار کرد: از همه دست اندرکارانی که اینجا را با همه محدودیت‌ها تبدیل به قطب فناوری کردند تشکر می‌کنم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه این پارک فاوا در خراسان رضوی داستان دارد، تکمیل کرد: ادارات دولتی مانند ملک پدری کارمندان است، یک مدیری اگر یک ساختمان اضافه کند مدیر خوبی است و اگر بفروشد لعنت نصیبش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی نهضت ساخت ساختمان در کشور بود و اکنون بسیاری از این ساختمان‌ها به درد نمی‌خورد. مشهد پتانسیل زیادی در فناوری اطلاعات دارد، وزارت ارتباطات هم از زمان آقای خاتمی به دنبال فعالیت در مشهد بود، در دوران آقای احمدی نژاد هم مطالعاتی صورت گرفت، در دوره اول آقای روحانی هم مطالعات خوبی انجام شد.

جهرمی با بیان اینکه پس از اینکه در مشهد حضور پیدا کردم دیدم یک ساختمان در اداره کل پست پر از لانه موش شده و یک ساختمان در بهترین حالت قرار دارد، یادآور شد: دستور دادم ساختمان پارک را در همین اداره کل پست خراسان رضوی بنا کنید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تشریح کرد: یکی از مدیران گله‌مند بود که چرا ساختمان اداره کل پست را به دست عده‌ای جوان غرب‌زده داده‌اید، آن مدیر را جایگزین کردیم تا کار پیش رود و بدانید که این پارک یک سال برای ما سوهان اعصاب بود با مدیرانی که تفکر بسته‌ای داشتند، فاز سوم را در پارک کوهسنگی اجرا کنید.

وی با بیان اینکه مسائل کشور به دست جوانان حل می‌شود، تصریح کرد: امکانات وجود دارد اما بهره‌وری نیست؛ امیدواریم این پارک بتواند مانند یک خورشید در منطقه خود بدرخشد و تأثیرگذار باشد؛ آینده آمدنی است اما باید برای آن تلاش کرد.

گفتنی است؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این سفر یک‌روزه، از شرکت‌های فناور در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، بازدید خواهد کرد، وی همچنین در جلسه شورای مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و جلسه استانداری شرکت می‌کند.

بازدید از بزرگ‌ترین مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال و واحد‌های فناور مستقر در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز بررسی وضعیت ارتباطی روستاهای استان، ازجمله برنامه‌های حضور یک‌روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خراسان رضوی است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کوهسنگی مشهد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوران به کدام حوزه‌ها گرایش بیشتری دارند؟ + فیلم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری پردیس گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات، سلامت و نفت و گاز سه حوزه دارای اولویت تحقیقاتی فناوران است.

امین‌رضا خالقیان، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری پردیس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سه حوزه پرطرفدارگفت: در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تعداد قابل توجهی از فناوران در این حوزه مشغول هستند نرم افزار‌ها مبتی برهوش مصنوعی و نرم‌افزار‌های مبتی بر گیم و بازی جذابیت بسیاری دارد تعداد قابل توجهی از فناوران در این حوزه مشغول هستند. 

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری پردیس افزود: سلامت با توجه به بازار مناسب و همچنین مباحث ناشناخته‌ای که دارد در زمینه تجهیزات پزشکی و دارو جذابیت خاصی دارد.

وی با اشاره به سومین حوزه پرطرفدار گفت: حوزه نفت و گار است به دلیل ظریفت‌های کشور ما در این حوزه، طرفداران بسیاری دارد همچنین تحریم‌ها به بومی سازی این حوزه کمک کرده است این سه حوزه جز اولویت کارهای تحقیقاتی فناوران قرار دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فناوران به کدام حوزه‌ها گرایش بیشتری دارند؟ + فیلم
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟